Pc De Donma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    S.a arkadaşlar şimdi şöyle başlayayım.
    Evimde babamın kullandığı bi makinam var memlekete gittiğimde bende bu pcden internete takılırım, başka da makinam yok.
    Neyse dersaneden öğrencilerden biri bir gün elinde fifa 07 dvd siyle geldi bende istedim bi tane de bana kopyaladı verdi.
    Burlar hikaye kısmıydı.

    Sistem:
    Celeron 1,7 ghz
    asus p4s533 anakart
    256 mb blitz 266 mhz ram
    ekran kartı yok onboard 32 mb
    40gb hdd
    filann
    bi gün kadıköyde ikinci el oem parçacıların birine girdim
    p4 2,8 ghz işlemci (anakart destekliyo)
    256 mb 266 mhz elixir ram
    128 mb asus a9550 ge ekran kartı
    samsung write master dvd
    478 işlemci fanı eşek kadar bişey iyi soğutsun diye
    400w power supply
    cuzi bi miktar ödeyerek bu parçaları aldım
    bi tek işlemci ikinci eldi
    neyse eve geldim topladım aleti çalıştırdım driver tanıtması vs herşey iyi güzel
    ram biostan 512 görünüyor, özelliklerden 512 görünüyor ammaa

    herhangi bir oyunda örnek fifa 07 (oyunda hata yok) oyuna giriyorum fare donuyor ekran donuyor, klavye işlemez hale geliyor.
    sizce sorun ne ekran kartının güncel sürümlerini de indirdim denedim ama yine olmadı, ram in yenisini çıkardım denedim yine olmadı.
    şimdiden teşekkürler.
    Not ekran kartını başka pc de denedim onda sorun olmadığına eminim


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    senin ekran kartı götürmüyordur hoca directx 9 destekli ATİ veya NVİDİA olması gerekli.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    256 ram (: sorun & 40 gb hhd dısk:D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    google earthde de bir süre sonra aynı sorun oluşuyor.
    Martech hiç bişey anlayamadım kusura bakma, haftanın yorgunluğu var ve uykusuzum :) 5 yıl önce 40gb hdd hazineydi be


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hyb
    hyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2007
    Erkek
    bence tek cevap pc ve ekipmanları

    ........................................
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    valla hoja bende 520 gb hdd var. çift 3 oyun kuruyorum dvd .) 40 gb gıdıyor.) hazınemı depo arsıvmı bılmem:D
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    amısına kodumun ekran kartı benim hurda pc yi sevmiyormuş bunu anladım biostan onboard yapıp söktüm kodumun a9550/ge sini şimdi sorun yok, benim pc hariç diğer pclerde çalışıyor ne yapmak lazım,

    Elinizde satılık  modeli düşük ikinci veya birinci el geforce veya nvida veya ati veya her neyse varsa bana haber ediverin alıcıyım.  teşekkürler 64 veya 128 daha falzlasında gözüm yok :))

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    1. sı yenı ekran kartını taktıktan sonra format atıp sıfırdan tanıtmnı tavsıye ederım benım basıma geldı yenı ekran kartı aldım taktım yemedı most wanted oynayacaktım burnumdan getırdı ıpne :) sıfırdan kurdum tanıttım sorun ortadan kalktı eger onu denedın yemedı ıse 2. donanım ıvmesı ıle oyna oda ıse yaraya bılıyor bazı bılgı sayarlarda son olarak erkran kartına bırosdan bulasmayı dene ana kartın ne kadar ızın verır bılmıyorum ama ufak tefek oynamalarla  bazen sorun cozule bılıyor! Baktın olmadımı kaldır at yada bana ver :) yakayım :)
Toplam Hit: 1497 Toplam Mesaj: 8