folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Pc De Ekran Kartı Gözükmüyor



Pc De Ekran Kartı Gözükmüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bygeneral
    bygeneral's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek

    Selam muritler. Kasa topladim sonra formatladim. Bütün parcalarini pcden baktigimda görüyorum

     ama dxdiagdan ekrankartı toplam bellek yok yazıyor.  Kasada 2 gb ddr3 128 bit ekran karti var. Cdsini yuklemedim ondan yapabilir mi 


    Kimsenin kaprisini çekemem, donu falan gözükür.. :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    driver yüklü olmadığı için görmüyo ondan..

    eğer driver yüklemek için modelini arıyosa ekran kartının sitesinde oto model bulma zımbırtısı var



  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bygeneral
    bygeneral's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2013
    Erkek

    cdsi var cdsinden yükleyivereyim.


    Kimsenin kaprisini çekemem, donu falan gözükür.. :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rewolt84
    rewolt84's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2013
    Erkek
    bygeneral bunu yazdı

    Selam muritler. Kasa topladim sonra formatladim. Bütün parcalarini pcden baktigimda görüyorum

     ama dxdiagdan ekrankartı toplam bellek yok yazıyor.  Kasada 2 gb ddr3 128 bit ekran karti var. Cdsini yuklemedim ondan yapabilir mi 

    cdden driveri yüklenmeli görünmez yoksa

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hworm
    hworm's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2007
    Erkek

    epic fail :D


    No thing is possible ,world itselfs say ı’m possible
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Cd sinden yükleme. Genelde cddeki driverlar eğer ekran kartını piyasaya çıktığı gibi almadıysan eskidir.

    Ki 128bit ekran kartından bahsediyorsan o kart çıkalı olmuştur baya bi süre, sen git resmi sitesine en güncel driver ı indir.


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Toplam Hit: 776 Toplam Mesaj: 6