Pc De Sorunsuz Çalışan Mac (İstek)
-
iatkosu felan takip ediyorum ama bir türlü adam gibi kurulum gerçekleştiremedim.
Şunun abi son adam gibi çalışan iso budur al torrent , böyle böyle yapıp kuracaksın diyecek bir baba yiğit arıyorum.
Dell laptop kullanıyorum , i7 4 çekirdek işlemci , nvidia 525m 1gb ekran kart , dahili intel hd 3000 grafik çözümü , 4 gb ram var.
İnternette milletin sorunsuz kurulum yaptık dedikleri bile %50 si çalıştıramamış , eğer beğenirsem mac pro alacağım oyüzden denemek istiyorum.
-
-
x-files bunu yazdı
totalde 13 kere indirilmiş hocam , indirip test ettin mi zaten 50 tane sürüm var iatkos un kendi offical sitesinde de.
-
bi mac kullanıcısı olarak diyorum ki ; yok öyle birşey hacı
-
swordfish bunu yazdı
bi mac kullanıcısı olarak diyorum ki ; yok öyle birşey hacı
3 günlüne yollasana hacım test edem :) steam vb. yerlerden oyun kurdun mu performans nasıl.
Air mi Pro mu ? sendeki makina.
-
retina macbook pro kullanıyorum lol ve tf 2 oynuyorum oyun olarak. yardırıyor maşallah :D
-
PsychoDawn bunu yazdı
retina macbook pro kullanıyorum lol ve tf 2 oynuyorum oyun olarak. yardırıyor maşallah :D
model linki ve fps kaç hoca lol de?
-
zumsukla gorus o baya arastiriyodu bu isi sana yardimci olur haci:D
edit al buda onun iatkos ile olan maceralari http://tahribat.com/Forum-Iatkos-Kuruyoruz-153693/
ayhun tarafından 25/Tem/13 20:37 tarihinde düzenlenmiştir
