PC Deki Gıcık Problem
-
arkadaşlar vidyo izleren filan 2 3dk da bir başlat menüsü öne çıkıyo tam ekrana almama rağmen durup durum kendi öne çıkıyo.
netten izlerken film otomatik oalrak kendisi tam ekrandan çıkıyo.
oyun oynarkende yine kendi simge durumunda oyunu aşağıya alıp duruyo ?
ne yapmam gerekir
-
format atsan
-
Hocam sorunun var olmadığı günlere sistemi geri yüklesen. Başka alternatif yok gibi . Tabi format atmak istemiyorsan. Umaırm olur geri yükle.
-
Belki windows yada başka bir programın süresi geçmiştir, aktivasyon istiyordur.
Toplam Hit: 811 Toplam Mesaj: 4
