Pc-Deki Win7 İso Nasıl Yazdırırım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    pc de kurulum  programlarr-diriverler favori siteler vs.iso olarak win7 yi nasıl yaparım.şu an ki kurulumu silmek istemiyorum.ghost olarak yedegim var.fakat ben xp+win7 olarak iki kurulum yapmak istiyorum.bilgisi olan arkadaşlar yazabilrmi.tşkler.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    tahribatta konusu ya dökümanı paylaşıldı biliyorum.arşive git.


    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    şu anki programlar kurulu hali ile driverleri yer imleri vs her bişeyi ile direk isoya yazdırılıp

    format atıldıktan sonra direk böylemi kurulu geliyor?


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    iso nasıl yazdıracagım c de kurulu win7 yi hepsini.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    ben ne yapmaya çalıştığını tam anlamadım hocam

    iyice anlatırsan basit çözümler sunabilirim kafam iyice karıştı


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    adam bildiğin fantazi kuruyo ya :D diyoki şuanki sistemim kalsın tamam mı ben bunu öyle bi hale getireyimki iso olarak kaydedeyim şuanki sistemi ve kurduğumda aynı böyle kurulsun şuanki sistemi de win 7 sanırım daha sonra bu arkadaş win xp kuracak ve bu sistemi de üstüne ikinci işletim sistemi olarak kuracak olay bu şimdi cevabını veriyoru

    Böyle bişey senin açından imkansız kardeş böyle bi soru soruyorsan eğer imkansız zaten çünkü şimdi sana nlite programını anlatıp ordan windows kurulumunu editleyip driverlerini felan ordan yükle diğer prograları da yedek alma programlarıyla yedekle favorilerini de keza şeklinde anlatsam bile şuanki sistemin yine olmayacaktır çünkü sen ghost alıp daha sonra xp yükleyip ghostu ayrı işletim sistemi olarak yükleyemezsin tek çaren format atıp önce xp sonra win 7 kurmak başka türlü yapamazsın


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek

    acronis 11.5 ile tüm sistemi veya diskleri programlarla beraber diğer disklere veya dvd'lere yedeklenebilir. activate startup recovery manager seçeneği ile her açılışta kurtarma için f11'e basınız diye windows açılmadan uyarı veren mekanizma falan kullanışlı. ben işletmenin server'da kullanıyorum. serverda server lisansı diğer bilgisayarlarda workstation lisansı kullanıılmalıdır.

    torrent: https://torcache.net/torrent/8169AABBAB2E63DBBA704793A9511A9A33E84C08.torrent

    sanacasta tarafından 10/Kas/12 13:08 tarihinde düzenlenmiştir

    https://twitter.com/ElliotticianRB
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek

    Alternatif yol :

    Norton Ghost dos versiyonunu indir. Onunla imaj al , indirdiğin norton ghost.iso (5-10 mb zaten) onu ultraiso ile açıp , içerisine aldığın imaj dosyasını gönder ve kaydet yazdır .

    Bunu yapmandaki amaç botable diski bozmadan içerisine istediğin veriyi göndermek 

    Aynısını acronis içinde uyguluyabilirsin , ama onun diskinin boyutu biraz daha yüksek

    ReeX tarafından 10/Kas/12 13:09 tarihinde düzenlenmiştir

    Gimme Some Tits
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    12 cg cıktı ghost olmadı.dvd ye cekemecegim.


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ReeX
    ReeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2012
    Erkek
    sansar55 bunu yazdı

    12 cg cıktı ghost olmadı.dvd ye cekemecegim.

    Acroniste 2 dvd ye bölme gibi seçeneklerde vardı haberin olsun


    Gimme Some Tits
Toplam Hit: 908 Toplam Mesaj: 10