Pc Den Kahve Makınası Olurmu ?
-
arkadaslar bı yerden duydum yapılıyo dıye bende bı tane eskı bı bılgısayar var compaq deskpro 5100 atacaktım cope ama kıyamadım dedım barı bı ıse yarasın boole bısıı yapmayı bılen yada elınde dokumanı olan varsa bana yardımcı olabılırse sevınırım
-
http://www.petebevin.com/archives/2003/07/28/caffeine_machine.html
-
abim saolasın da bunu türkçesi yokmu yaw :(
-
chip dergisinin bir sayısında anlatılıyordu
Toplam Hit: 904 Toplam Mesaj: 4
