Pc Den Televizyona Görüntü Aktarımı ?
-
bir adet Gforce 6600 ekran kartı
bir adet avertv studio 203 tv kartı
bir adet televizyon
bir adet bilgisayar ( win 7 )
nasıl bağlıcaz bu mereti bağlayamadım bi türlü
not : s-video çıkışından scat a bağlantı yaptım
-
ne yapmak istiyon tam olarak?
-
hdmi yokmu ?
-
yok ne hdmi yı eski usul s-video ile bağlamaya çalışıyom
2. ekran olarak tv yi göstermem lazım
-
hdmi kablosunu bağla hemen hallolur
-
S video kablosunu bir ucunu TVnin S girişine diğerini ekran kartının S çıkışına bağla
sonra masa üstünde sağ tıklayıp Nvidia denetim masasında ekran , 2. ekran ve Tv gibi ayarlar vardır.. orda tv yi seç ..
TVnegöre ayarla ikinci ekren, klon ekran video ekranı gibi seçenekle olabilir.. Bağlantıyı da S video seç tamamdır
-
hocam bi aparat ile tv kartından s video çıkısını scat a çevirip taktım tv ye
ekran kartındaki ayarlardada görünmüyo çok denedim ekran kartı menüsünden deli etti
-
Sen öncelikle ekran kartından dene... Çünkü TV kartından çıkış ayarları nasıl bilmiyorum.. Programın arayüzünde ayarlar vardır mutlaka ama hiç denemedim bilmiyorum Ayrıca o tv kartındaki giriştir büyük olasılık manuale bak...
O dönüçtürücülerin üzerimde bir de anahtar olabiliyor giriş çıkış diye ordan da kurcala bir..
-
masaüstü sağ tık ekran çözünürlüğü dedikten sonra algıla ya felan bas kurcala biraz sorun yoksa bağlantıda görmesi lazım
-
hocam ekran kartında giriş var çıkış yok
tv kartından çıkmam gerekiyo mecburen
burdan4 pinli kablo ile scart a geçiş yapıyom ordan da tv ye


-
TV kartındaki giriş Manuale baktım..
Sen Ekran kartından çıkacaksın...
