Pc Donuyo :S
-
ya hocalar benim alet 1 aydır 3d oyunlarda belirli bi süre sora donmaya başladı önceleri yoktu bu zamanlar olmaya başladıve oynadığım tek bi oyun var oda pes6 bu oyunu yaklaşık 1 yıldır oynuoyodum 1 aydır böle şeyler olmaya başladı 1 hafta önce format attım gene aynı şeyi yapıyo
aha buda benim sistem
intel 3,2 işlemci
2gb ram
asus p4p800-x anakart
ati radeon 9600(128) ekran kartı
benim ilk etapta ramlerden bi bok olacağını zannederek ramlerin yerlerini deiştirdim sonç aynı bi çare olacak varsa süper olur -
ekran kartın düşük hoca biraz yükseltmekte fayda var. ekran kartın yıpranmış olabilir
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------
ekran kartın düşük hoca biraz yükseltmekte fayda var. ekran kartın yıpranmış olabilir
-----------------------------ajan yıpranmış dediğin ekran kartını 3 yıl önce aldım performansında bi bok görmedim 3 yıldırda kaya gbi çalışıodu noluo bende anlamadım :S
-
Ekran kartının fanında bir problem meydana gelmiş olabilir.
-
Ekran Kartının Eskiliyle İlgili bir problem oldugunu sanmıyorum...Güncelleştirme yap eğer fan varsa fanını temizle kontrol et,slot yerini değiştir vs vs vs
-
hocam tek yapıcagın $ey :) kullandıgın islemci socketi 478 herhalde intelin o islemcileri asırı ısınıyor... büyük ihtimal ise islemci sogutusucu tozlanmıs hava sürkülasyonu yapmadıgından biraz daha ısı olusuyor ve oyun sırasında agır yük altına performans saglayamiyor islemci.. yapıcagın tek sey kasayı acaip fanı sokmek tozları temizlemek ve sogutu ile islemci arasina termik macun sürüp tekrar takman aynı sekilde ekran kartı fanınada bakarsan fayda war :)
