Pc Donuyo :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    ya hocalar benim alet 1 aydır 3d oyunlarda belirli bi süre sora donmaya başladı önceleri yoktu bu zamanlar olmaya başladıve oynadığım tek bi oyun var oda pes6 bu oyunu yaklaşık 1 yıldır oynuoyodum 1 aydır böle şeyler olmaya başladı 1 hafta önce format attım gene aynı şeyi yapıyo
    aha buda benim sistem
    intel 3,2 işlemci
    2gb ram
    asus p4p800-x anakart 
    ati radeon 9600(128) ekran kartı
    benim ilk etapta ramlerden bi bok olacağını zannederek ramlerin yerlerini deiştirdim sonç aynı bi çare olacak varsa süper olur


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    ekran kartın düşük hoca biraz yükseltmekte fayda var. ekran kartın yıpranmış olabilir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    ekran kartın düşük hoca biraz yükseltmekte fayda var. ekran kartın yıpranmış olabilir
    -----------------------------

    ajan yıpranmış dediğin ekran kartını 3 yıl önce aldım performansında bi bok görmedim 3 yıldırda kaya gbi çalışıodu noluo bende anlamadım :S 


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    Ekran kartının fanında bir problem meydana gelmiş olabilir.

    gaipten görüntüler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    Ekran Kartının Eskiliyle İlgili bir problem oldugunu sanmıyorum...Güncelleştirme yap eğer fan varsa fanını temizle kontrol et,slot yerini değiştir  vs vs vs

    [22817//kaanabak]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    hocam tek yapıcagın $ey :) kullandıgın islemci socketi 478 herhalde intelin o islemcileri asırı ısınıyor... büyük ihtimal ise islemci sogutusucu tozlanmıs hava sürkülasyonu yapmadıgından biraz daha ısı olusuyor ve oyun sırasında agır yük altına performans saglayamiyor islemci.. yapıcagın tek sey kasayı acaip fanı sokmek tozları temizlemek ve sogutu ile islemci arasina termik macun sürüp tekrar takman aynı sekilde ekran kartı fanınada bakarsan fayda war :)
Toplam Hit: 1131 Toplam Mesaj: 6