folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Pc Guc Tuketimine Mudahale Etmek



Pc Guc Tuketimine Mudahale Etmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    genelde nette takilip video izliyorum pek yormuyorum pcyi,bu zamanlarda istiyorum guc tuketimi minimuma insin,pc bunu kendi otomatik ayarliyomu yada biz mudahale edebilirmiyiz,misal ekran karti standby dami bekliyo nette gezerken yoksa normal degerindemi calisiyo,ekran kartini onboarda gecirsek falan..demek istedigimi anladiniz mobilden zor oluyo yazmak varmi boyle bi yonetim yazilimi yoksa tektek mudahale etme sansimiz varmi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    denetim masası / güç seçenekleri / plan ayarlarını değiştir / gelişmiş plan ayarlarını değiştir

    min/max işlemci durumu ve ekran kartının ayarları var orda

    hepsini kurcala

     


    black implies white, self implies other, life implies death.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    tasarruf modunu etkin yaptım kurcalıcak fazla bişey yok gibi sanki,bakalım fayda edecekmi


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Güç seçeneklerini ellemediysen zaten windows kendisi düzenliyor bunları.

    Örneğin;

    - bir kaç hdd varsa kullanılmayan hddyi bekleme moduna alır

    - usbye takılı aletler varsa kullanılmayanların gücünü keser

    - işlemci hızı otomatiğe alınıp kullandığı güç kadar hızlarda çalışarak az güç çeker

    - laptoplara masaüstünde onboard çip kullanılır / masaüstlerinde ekran kartlarının çektiği güç kartın çalıştığı frekansa göre değişir kartın frekansı da çalışan 3dye göre değişir

    vs.. extra bişey yapmana gerek yok yani eğer laptop kullanıyorsan güç seçeneklerinden tasarruf moduna alman yeter. normal kullanım için de dengeli otomatik seçili gelir zaten

    pesimistzombie tarafından 18/Oca/15 21:05 tarihinde düzenlenmiştir

    :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    masaüstü hocam pc,fatura çok gelince ne yapabilirim diye düşünmeye başladım :) 


Toplam Hit: 620 Toplam Mesaj: 5