folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Pc Hakkında Çıldırma Noktasındayım



Pc Hakkında Çıldırma Noktasındayım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    belirli bi süredir explorer hata weriodu chorme kurdum ama pc de şuan herşey hata werio yani sürekli bi kitlenme  söz  konusu müzik çalmaya dewam edio ama mouse a kadar herşey kitlenio bende öle mal gibi kalıorum pc yi kapatamıorum bile bataryasını çıkartıorum öle kapatıp açıorum işletim sistemi win 7 pc de ısınma sorunuda yok pc soğutucu war ws çıldırcam bu msjı bile kaç dakkada yazdım donmasından :S napmam lazım

    pc internete bağlı olsada olmasada sorun aynı :S bilgisayara bile girerken donuo saat çıkıo bekliom :S


    dewdim dewrildim geldim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    bi spy vs. kaynaklı sorun olabilir temiz format atmayı deneyebilirsin en garanti çözüm.


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    aynı olaylar benim de başıma gelseydi sistem geri yükleme de işe yaramazsa acımam formatı çakarım. içindekileri yedeklemeye de uğraşmam.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    xxxx.exe vardı zaten kanka pc'inde.

    spy yada virüs türü bişi kesin var.

    ben sana antivirüs önerdim ama aslında en garantisi kesin bi format çekmek :/


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    format at fakat. daha önce kurduğun cd'yi değiştir. katılımsız bir w7 kurmalısın.

    bir de güncel antivirus.


    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    xxxx.exe vardı zaten kanka pc'inde.

    spy yada virüs türü bişi kesin var.

    ben sana antivirüs önerdim ama aslında en garantisi kesin bi format çekmek :/


    -----------------------------

    kanka onu yaptım zate işe yaramadı tam tersi anasını satiim sanki anlamış gibi sawaş açtı bana iice boksa sardı o x lerin alayının bacaklarına sokucam hata wermeyen bişe kalmadı :S


    dewdim dewrildim geldim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    pm attım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    combofix çek büyük ihtimal düzelir halledemezsen söyle daha detaylı önerilerde bulunalım ama kanımca combofix halleder yalnız combofix çekmeden önce internet kablosunu çek.


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    kapatmak için bataryayı çıkarıp takmana gerek yok, açma/kapama düğmesine basık tut kapanır :)))

    sağlam bi virüs yemişin temizlenmeli ya da format


    msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asosyal
    Asosyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2010
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    xxxx.exe vardı zaten kanka pc'inde.

    spy yada virüs türü bişi kesin var.

    ben sana antivirüs önerdim ama aslında en garantisi kesin bi format çekmek :/


    -----------------------------

    kanka onu yaptım zate işe yaramadı tam tersi anasını satiim sanki anlamış gibi sawaş açtı bana iice boksa sardı o x lerin alayının bacaklarına sokucam hata wermeyen bişe kalmadı :S


    -----------------------------

    format çekmeyi bilmediğinden halledememişsin şimdi pc'de geri yükleme noktaları var sen onu kapatmakdan format çekersen virüs silinmez virüs kendisini geri yükleme noktasına saklar sistem tekrar kurulunca ordan tekrar kendini aktifleştirir simdi nasıl kapacağım diye soracak olursan bilgisayarıma sağ tıkla Sırası ile Özellikler > Açılan yerden Sistem Geri Yükleme ve buradan'da bütün sürücülerdeki geri yüklemeyi kapat'ı seç uygula tamam de öyle format çek formattan sonra mutlaka bir combofix çek ama istersen format çekmeden evvel internet kablosunu çekip combofix çek pc'ye belki format'a gerek kalmaz


    Kurumuş yeşil otları Toprak Olmuş umutları Gökte mazi bulutları Bu mezarda bir garip var... // Ne hayasızca tahaşşüd ki ufuklar kapalı Nerde-gösterdiği vahşetle bu bir Avrupalı
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dead_march
    dead_march's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    ne kullanyorsan bırak kendine bir ikarus lisansı al  bide bilgisayarına ikarus yükle en iyi çözüm ama artık virüsler pcye girmiş tabi önce bir format at


    bundan sonra oy kullanmayacağım eğer bir kişi bile gelip oy kullanmak vatandaşlık görevidir felan derse çıkarır kimliğimi götüne sokarım
Toplam Hit: 1482 Toplam Mesaj: 11