Pc Kafayı Yedi:(
-
arkadaşlar benim pc karizmatik pcim:d kardeşlerim pcnin a*** ko** denetim masasına giremiyom c yada d klasssssörleine giremiyom active deskopta yükle diyom yüklenmiyor ne yapacağımı bilmiyorum pc ye format çekmeden nasıl düzelte bilirim...?? sizin bir tavsiyeniz varmı?
lütfen yardım edin ayrıca hotmaile girdiğimizdede kulaanıcı adı vede şifreyi giriyon karşına boş bir sayfa çıkıyor a.q F3 bile m çalışmıyor arama bilem yapamıyom help?? -
küfrünü editle !!!
-
sadece oknu editleniyor mesajı editlersem yeni bir ayzı çıkar oda fazlalık olur.
-
hoca sorunun update ile çözülür sanırım
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/tr/default.asp -
tşkler hocam ama ben daha önce sorunu halletim işletim sistemini yeniden kurdum kurtuldum ama yinede sağol.
-
ertan hocam senin verdiğin linkte windows instaler paketide varmi yaw?? ben pcye kaspersky kuraacktım setupu tıklıyom YÜKLEME PAKETİ WİNDOWS İNSTTALLER TARAFINDAN YÜKLENEMİYOR DİYOR SENCE O LİNK DEERDİME ÇARE OLABİLİRMİ?
not:fazla konu açmamak için buray yazdım lütfen anlayınız.
Toplam Hit: 884 Toplam Mesaj: 6
