Pc Kafayı Yedi:(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek
    arkadaşlar benim pc karizmatik pcim:d kardeşlerim pcnin a*** ko** denetim masasına giremiyom c yada d klasssssörleine giremiyom active deskopta yükle diyom yüklenmiyor ne yapacağımı bilmiyorum pc ye format çekmeden nasıl düzelte bilirim...?? sizin bir tavsiyeniz varmı?


    lütfen yardım edin ayrıca hotmaile girdiğimizdede kulaanıcı adı vede şifreyi giriyon karşına boş bir sayfa çıkıyor a.q F3 bile m çalışmıyor arama bilem yapamıyom help??
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    küfrünü editle !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek
    sadece oknu editleniyor mesajı editlersem yeni bir ayzı çıkar oda fazlalık olur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    hoca sorunun update ile çözülür sanırım


    http://v4.windowsupdate.microsoft.com/tr/default.asp

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek
    tşkler hocam ama ben daha önce sorunu halletim işletim sistemini yeniden kurdum kurtuldum ama yinede sağol.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xursi
    xursi's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2005
    Erkek
    ertan hocam senin verdiğin linkte windows instaler paketide varmi yaw?? ben pcye kaspersky kuraacktım setupu tıklıyom YÜKLEME PAKETİ WİNDOWS İNSTTALLER TARAFINDAN YÜKLENEMİYOR DİYOR SENCE O LİNK DEERDİME ÇARE OLABİLİRMİ?


    not:fazla konu açmamak için buray yazdım lütfen anlayınız.
Toplam Hit: 884 Toplam Mesaj: 6