folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Pc Kullanmak Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı!



Pc Kullanmak Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Bu program ExpLoiT tarafından pc nizde çok kullandığınız dosyaları bir arada toplamanız
    ve daha kolay ulaşabilmeniz açısından delphi ile kodlanmıştır.Programdaki hatalar konusunda
    beni uyaran keneye teşekkürler.Programda bulduğunuz eksiklikler eklenmesini istedikleriniz
    önerileriniz şikayetleriniz vs. için

    Msn://exploitex@hotmail.com

    Rapidshare Linki:
    http://rapidshare.de/files/24085625/Kby_v1.0.rar.html
    HemenPaylaş Linki:
    http://www.hemenpaylas.com/download/1054039/Kby_v1.0.rar.html

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    eyalla dostum kodlayan parmaklarına derdine yoldaş olan pc'ine sağlık :P saolasın !!

    Troubles'll come & they'll pass
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hehehe eyw. kardeş :)

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    aga çok güzel kodlamışın ellerine sağlık
    bide senden bişi isteyebilirmiyim rica etsem project tini uploat edermisin kodları incelicem yeni başladım biliyosun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    eyw. saolda bu programda kullandığım tek kod

    Webbrowser1.navigate('http://acilcaksite.com');

    budur.Araya bi iki de mantık serpiştirdim tamamdır.

    Zor bişi deil eğer yapmak isteyip düşnürsen 2 saatini almaz(o da acemi olduun için yoksa 5 dakikalık bişiç

    Bu sana wermem senin kötüülüğüne olur.ama takıldıığn yerde eyw. gel sor

    Exploitex@hotmail.com

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    hoca ben bişi dicem hani pc bölümü varya programında mesela orada not defteri var onu açması için kod ne yazıyoz
    bide şunu ekle msn e
    djkoray35@mynet.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    WinExec('C:/', SW_SHOW); bu c yi açar orada c:/ yazan yere notepad.exe yazarsan o açılır.

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
Toplam Hit: 797 Toplam Mesaj: 7