Pc Kullanmak Hiç Bu Kadar Kolay Olmamıştı!
-
Bu program ExpLoiT tarafından pc nizde çok kullandığınız dosyaları bir arada toplamanız
ve daha kolay ulaşabilmeniz açısından delphi ile kodlanmıştır.Programdaki hatalar konusunda
beni uyaran keneye teşekkürler.Programda bulduğunuz eksiklikler eklenmesini istedikleriniz
önerileriniz şikayetleriniz vs. için
Msn://exploitex@hotmail.com
Rapidshare Linki:
http://rapidshare.de/files/24085625/Kby_v1.0.rar.html
HemenPaylaş Linki:
http://www.hemenpaylas.com/download/1054039/Kby_v1.0.rar.html -
eyalla dostum kodlayan parmaklarına derdine yoldaş olan pc'ine sağlık :P saolasın !!
-
hehehe eyw. kardeş :)
-
aga çok güzel kodlamışın ellerine sağlık
bide senden bişi isteyebilirmiyim rica etsem project tini uploat edermisin kodları incelicem yeni başladım biliyosun -
eyw. saolda bu programda kullandığım tek kod
Webbrowser1.navigate('http://acilcaksite.com');
budur.Araya bi iki de mantık serpiştirdim tamamdır.
Zor bişi deil eğer yapmak isteyip düşnürsen 2 saatini almaz(o da acemi olduun için yoksa 5 dakikalık bişiç
Bu sana wermem senin kötüülüğüne olur.ama takıldıığn yerde eyw. gel sor
Exploitex@hotmail.com -
hoca ben bişi dicem hani pc bölümü varya programında mesela orada not defteri var onu açması için kod ne yazıyoz
bide şunu ekle msn e
djkoray35@mynet.com -
WinExec('C:/', SW_SHOW); bu c yi açar orada c:/ yazan yere notepad.exe yazarsan o açılır.
Toplam Hit: 797 Toplam Mesaj: 7
