PC, Nete Bağlanmıyor
-
selam müridler. benim pc laptop. hp compaq presario c700. dün saat 10 gibi pc den internet gitti. neyse yarın bakarım dedim kapattım. ama bu gün açtığımda yine aynı."sınırlı erişim" diyor ve hiçbir siteye girmiyor, messenger açılmıyor vsvs. yani pc, netten koptu. kabloyu çıkardım, wireless le bağlanmayı denedim. modemi gördü ama yine sonuç aynı. ne yaptım ne ettimse olmadı. lütfen yardım edin müridler, deli etti beni bu iş
-
edit: evdeki diğer pc aynı modeme bağlanabiliyor
Toplam Hit: 1346 Toplam Mesaj: 2
