PC, Nete Bağlanmıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek
    selam müridler. benim pc laptop. hp compaq presario c700. dün saat 10 gibi pc den internet gitti. neyse yarın bakarım dedim kapattım. ama bu gün açtığımda yine aynı."sınırlı erişim" diyor ve hiçbir siteye girmiyor, messenger açılmıyor vsvs. yani pc, netten koptu. kabloyu çıkardım, wireless le bağlanmayı denedim. modemi gördü ama yine sonuç aynı. ne yaptım ne ettimse olmadı. lütfen yardım edin müridler, deli etti beni bu iş

    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BURAK_X
    BURAK_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2007
    Erkek
    edit: evdeki diğer pc aynı modeme bağlanabiliyor

    <love> <canimcicimaylari> <uzatmalar> <kavgagurultu> </love>
Toplam Hit: 1346 Toplam Mesaj: 2