folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Pc Res Atıp Duruo Çıldırcam !!!! (Yardım )



Pc Res Atıp Duruo Çıldırcam !!!! (Yardım )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    arkadaşlar pc 10 dk da bi res atıo başlarkende

    Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device en press a key  yazısı çıkıo nedir bu  ?

    bide benm hd de bad sektörü var ondan kaynaklanıo olabilrmi ? 

     allah rızası için bi çözüm :(((((( 


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blutarm
    blutarm's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Restart atması zararlı 2 gün sonra hdd zarar görebilirim.Dediğin gibi bad sektörlede alakalı.Sorun büyük bi ihtimal boot yapmaya çalıştığından dolayı veriyo bootu kapat bide öyle dene yine sorun alırsan hdd kablolarındada sorun olabilir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    baska bir hdd dene o zaman belli olur.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    1- Bios da Boot ayarlarını bı kontrol et... ( USB'inde birşey var mı falan ona bi bak, cd-rom drive ini da kontrol et )

    2- Live knoppix, yada ubuntu vs... Kullanarak bi bak, HDD bazen formatını kaybedıyor...
    ( NTFS yada FAT32 olacagına Unknown olabilir, ki eğer oyle ise formattan kurtuluşun yok ) 

    3- 2. bi hdd alıp oradan boot etmeyi dene ( Bios dan boot priority i yeni takdıgın HDD ye al ) 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek
    benimde böyle bir sorunum vardı ve tamamen ram le alakalıydı. ram ini çıkar yeni ram tak ya da 2-3 tane ram in varsa bunların hepsini teker teker kontrol et hangisinde sorun varsa onu kullanma.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Kleisthenes bunu yazdı:
    -----------------------------
    benimde böyle bir sorunum vardı ve tamamen ram le alakalıydı. ram ini çıkar yeni ram tak ya da 2-3 tane ram in varsa bunların hepsini teker teker kontrol et hangisinde sorun varsa onu kullanma.
    -----------------------------
    Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device en press a key  

    bu hata hardisk bağlı değil yada first olarak atanmamış demek olmuyomu bunun ram le ne gibi bi bağlantısı olabilir hadi sadece reset atıo dese tmm dicem de anlamadım?


    Bittik biz bittik
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    peki bad sektörünü tamir etme gibi bi şansı yada durdurma gibi bişeyi yapabilrmiyim bilen varmı ?

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    http://ddg.seepex.googlepages.com/llf_powermax.rar low level format atabilirsin.low level formatta veriler başka sektörlere falan aktarılır.reneden öğrendiğim  diğer bi konu low level format diskin performasını düşürür.bad sektörü tamir edebilir misin senin ya da teknik servisin bunu yapabileceğini sanmıyorum.bad sector zaten harddiskteki okuma kafasının plakaya çarpıp genelde çizmesi ve verilere bu yüzden zarar vermesiyle oluşuyor tek yöntem benim bildiğim low level format.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    llw yi biliorum ben onu son çare olarak görüodum ondan önce başka bişi varsa die sordum ama sanırım yoqmuş pff :(

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    peki bad sektörünü tamir etme gibi bi şansı yada durdurma gibi bişeyi yapabilrmiyim bilen varmı ?
    -----------------------------

     

    Inanırsan ekime, inanmazsan ....

    Ama bu sitede Bad Sectorleri tamir etmenın garip bir yolu var...

    Bı buzdolabı poşeti al, sonra HDD yi içine koy ve buzluga at...

    ( İnanmadım dıyorsan, Nickimyok yada Computerwolf'e PM at ) 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    peki bad sektörünü tamir etme gibi bi şansı yada durdurma gibi bişeyi yapabilrmiyim bilen varmı ?
    -----------------------------

     

    Inanırsan ekime, inanmazsan ....

    Ama bu sitede Bad Sectorleri tamir etmenın garip bir yolu var...

    Bı buzdolabı poşeti al, sonra HDD yi içine koy ve buzluga at...

    ( İnanmadım dıyorsan, Nickimyok yada Computerwolf'e PM at ) 


    -----------------------------

    peki ne kadar süre  durucak buzlukta ? bide oda sıcaklığındamı çözülmesini beklicem yoksa hoppadanak takıcammı :)


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
Toplam Hit: 1636 Toplam Mesaj: 11