Pc Sorunu??
-
Elektrik kesintisi sonucunda pc yeniden çalıştırmış arkadaş, pc açılmış kapatmış yeniden açmış pc
çalışmış ekrana görüntü göndermiş. Ekran kartı anakartın üzerinde. Pc kasasını açtım sorun yok gibi
ram'ı söküp başka pc denedim çalıştırdı. Arkadaşın pc başka ram taktım yine görüntü yok, şimdi
Bios ayarına girebilsem ram'ı 667 MHz sabitleyecem. Sorun çözülür sanırım. Fakat ekranana görüntü vermediğinden Biosa ulaşamıyorum
nasıl yaparız?
Ya da anakart gümlemişmisir?
-
bılgısayarda sureklı kasma durumu oluyormu? yanı bılgısayar calısıyor goruntu ekrana gelmıyor ama hdd kasıyor mu bır kontrol etsın .
Bıos pılını cıkarıp tekrar takmayı bır deneyın.
-
kasıyormuş ekranda donmalar oluyormuş.
Pili çıkarıp taktım, ram'in yerini değiştirdim aynı.
-
powerdan kabloyu sök bir daha tak. ekranda sinyal yokmu yazıyor veya ekranın ışığı hangi renk turuncu mu
-
söktüm taktım ekaran ışığı kırmız,aynı.
-
anakarta takılı speakar varmı varsa sesi kontrol et tek kısa bip kesi çıkıyorsa vga çıkışında sorun vardır ekran kartı katman gerek
-
hocam pili çıkarttığında bütün elektrik bağlantılarını kapattın mı?Eğer elektriğe takılıysa reslemez.Çünkü o zaman pili kullanmıyo.birde bazı anakartlarda sadece pili çıkartmak yeterli olmuyo.bunu bir kaç kez gördüm.Elektriği komple kes.Pili çıkart.Geniş ağızlı düz tornavide al.Pcyi çalıştır.Pil yuvasında 2 tane yukarı doğru diş var.Onu zemine doğru bastır.dişler farklıda olabilir.bi süre öyle tut.10 saniye falan.ve tekrar komple elektriği kes.Pili tak.Elektriği ver.bios sıfırlanıcaktır.Bu yöntem bende çoğu kez işime yaradı.Sadece pil çıkarmakla olmayabiliyo bazen.herneyse kolay gelsin :D
