Pc Sorunu??

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    Elektrik kesintisi sonucunda pc yeniden çalıştırmış arkadaş, pc açılmış kapatmış yeniden açmış pc

    çalışmış ekrana görüntü göndermiş. Ekran kartı anakartın üzerinde. Pc kasasını açtım sorun yok gibi

    ram'ı söküp başka pc denedim çalıştırdı. Arkadaşın pc başka ram taktım yine görüntü yok, şimdi

     

    Bios ayarına girebilsem ram'ı 667 MHz sabitleyecem. Sorun çözülür sanırım. Fakat ekranana görüntü vermediğinden Biosa ulaşamıyorum

    nasıl yaparız?

     

    Ya da anakart gümlemişmisir?


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    bılgısayarda sureklı kasma durumu oluyormu? yanı bılgısayar calısıyor goruntu ekrana gelmıyor ama hdd kasıyor mu bır kontrol etsın .

    Bıos pılını cıkarıp tekrar takmayı bır deneyın.


    www.kriptopedi.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    kasıyormuş ekranda donmalar oluyormuş.

    Pili çıkarıp taktım, ram'in yerini değiştirdim aynı.


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _CD_
    _CD_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    powerdan kabloyu sök bir daha tak. ekranda sinyal yokmu yazıyor veya ekranın ışığı hangi renk turuncu mu 


    Algoritması yok bu aşkın; 8 Harf 3 Hece.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    söktüm taktım ekaran ışığı kırmız,aynı.


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _CD_
    _CD_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    anakarta takılı speakar varmı varsa sesi kontrol et tek kısa bip kesi çıkıyorsa vga çıkışında sorun vardır ekran kartı katman gerek


    Algoritması yok bu aşkın; 8 Harf 3 Hece.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flickR
    flickR's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam pili çıkarttığında bütün elektrik bağlantılarını kapattın mı?Eğer elektriğe takılıysa reslemez.Çünkü o zaman pili kullanmıyo.birde bazı anakartlarda sadece pili çıkartmak yeterli olmuyo.bunu bir kaç kez gördüm.Elektriği komple kes.Pili çıkart.Geniş ağızlı düz tornavide al.Pcyi çalıştır.Pil yuvasında 2 tane yukarı doğru diş var.Onu zemine doğru bastır.dişler farklıda olabilir.bi süre öyle tut.10 saniye falan.ve tekrar komple elektriği kes.Pili tak.Elektriği ver.bios sıfırlanıcaktır.Bu yöntem bende çoğu kez işime yaradı.Sadece pil çıkarmakla olmayabiliyo bazen.herneyse kolay gelsin :D

Toplam Hit: 717 Toplam Mesaj: 7