Pc Toplama

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek

    MBA-ASUS M3N78-EH NF730A/DDR2/PCI-E/SATA

     

    CPU-AMD-ATHLON AM2 7750 A64 X2 940P BOX(2.7GHz)

     

    4 gb da ram takayım dıorum 340 lıraya mal oluor daha ıyı tavsıyeesı olan ekran karıt vs var  

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    yokmu anlayan adma
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    up
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre_644
    emre_644's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    hiç bişi anlamadım D:

     


    Hangisi daha kötü, Cehennem mi, Hiçlik mi?...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lenova
    lenova's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2009
    Erkek
    koca tbt de anlayan adam yok
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    palitin 3870 ekran kartını tavsiye ederim 256 bit değerinde 512 mb 150 ye falan almıştım ben :)

    ayrıca işlemcini belki X2 6000 yapabilirsin ama bi bencmarkları kontrol et X2 7750 kullanıyorum ben ama 2,7 de

    X2 6000 3,2 ghz de ama cache belleği daha düşük ne kadar fark war bilmiyorum ama X2 7750 daha ucuz :)

    ama X2 6000 daha az elektrik harcıyo :) bu arada power supply gerçekten iyi olsun çünkü yeni kartlar güç kaynağına

    bağlı olarak çalışıyo 30 tllik powerlar yanıyo belli süre sonra kendim yaktım :) hard disk başlangıç olarak 500 gb al 32 mb

    cache bellek olsun onda da sata hdd ;) site olarak fiyat tavsiyem ise www.exa.com.tr die bu adamlar sağlam toptancı

    birçok yerden ucuza ürün veriyorlar istanbul kadıköyde yerleri war ayrıca 100 tl üzeri kargoya beleş geliyo ve sapasağlam :)

    kolay gelsin yardım sitersen başka tavsiye ederim bu arada anakartın özelliklerine bakmadım oona bişey diyemiycem :)


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    İstanbuldaysan hocam underground inernet cafe var sahibi tanıdık Exa bayisi çok sağlam pcler toplar kafesine gidince görürsün zaten onun pcleri bayada uygun oluyor fiyatları

    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
Toplam Hit: 815 Toplam Mesaj: 7