Pc Toplama: Anakart- Ekran Kartı - İşlemci Seçimi?
-
arkadaşlar, elimde 300 ytl var bu 3 parçayı (anakart,ekran,işlemci ) seçmem için. ( 2 adet bilgisayar toplucam , yani 600 ytl ikisi için)
Bilmiyorum istedigim bilgisayari alabilir miyim bu parayla? iyi sayilabilecek bir anakart ve işlemciye daha çok ihtiyacim var, ekran karti pek onemli degil.
uzun zamandir piyasayı takip etmeyince afalladim, secim yapamadim. Kafama gore bir iki parca sectim onerilerinizi bekliyorum:
AMD ATHLON 64 X2 DUAL 4800+ 2.5GHz (SOKET 940) KUTULU İŞLEMCİ ADO4800DOBOX
SAPPHIRE PURE ELEMENT HDMI SOKET 940 (AM2) AMD ANAKART (PE-AM2RS690MH)
(ya da ASUS M2A-VM AMD 690G SOKET 940 AM2 ANAKART)Bunlari secmem doğru olur mu?
< alinmasi kesin parçalar:
250 gb sata2 harddisk 7200 rpm 16mb cache
2 adet 1 gb ddr2 ram 800mhz >
Bir de güç kaynağı için ne önerirsiniz?
-
Evde mi kullanıcaksın acaba ?
-
Ben kullanmayacagim da ofiste kullanilacak gibi dusunebiliriz. Devamli yeni yeni modeller cikiyor zaten de benim istedigim bilgisayari alinca cok cabuk yenilenme geregi duyulmamasi, duyulsa bile yenileme yerine bir iki modifiyeyle durumun kurtarılmasi. Yani su an icin iyi sayilabilir bir bilgisayar, fakat bir iki sene sonra birkac ince ayarla durumu kurtarabilecek bir bilgisayar...
-
anakart asus ya da gigabyte şiddetle öneririrm.
ekran kartı ati iyi ama bazı modellerinde soğutma ve yazılım sorunları war, ben o konuda da gigabyte ve nvidia öneririrm.
işlemci AMD hesaplı olabilir, ama intel in işlemcileri kadar performans bekleyemezsin.
ama elindeki 300 ytl ile sanmıorum ki sölediğim modelleri al senin yazdıkların idare eder parçalar.Eğer yeter diyosan 300 ytl ye yapılabilecek en iyi PC olur.
-
anakarta asusu tavsiye ederim anakart bu adamların işi abicim ama gigabyt da gayet iidir.:)
