PC Toplayacam Yorumlarınızı Bekliyorum
-
İşlemci
FD8350FRHKBOX
FX-SERIESX8 8350 3.6GHZ16MB
İşlemci Fanı
COOLERMASTERRR-T812-16PK-R1
CM TPC 812XS İntel 2011/1366/1156/1155/775 AMD FM1/AM Serisi Uyumlu CPURam
CMX4GX3M1A1600C9
4GB, 1600Mhz, DDR3 CL9 Tek Modül Memory *2Flash Hdd
CORSAIR CSSD-F120GBLSCSSD-F120GBLS Force LS, 120GB, SATA 3, 560MB/535MB Solid State Disk
Hdd
WESTERN DIGITAL WD1002FAEX
3,5" 1TB 7200RPM 64MB SATA3Kasa
AEROCOOL
AE-VS3
VS3 2xUSB2.0, 40cm VGA Uyumlu, 12cm Fanlı Mid Tower PSU'suz Siyah KasaKasa Power Suply
THERMALTAKE
LT-600PCEU
LİTEPOWER 600W ATX 2.3 APFC 12CM FANLI PSUarkadaşlar anakart ve ekran kartını secmedim sizin fikirlerinizi bekliyorum... bi bakarmısınız size zahmet.
daha iyi önerilerede açığım.
intel düşünmüyorum fiyat performans farkı çok yüksek. amd fiyat performansta daha iyi.
oyun oynamıyacağım.
-
anakart bende bakınıyorum hiç konu açmayayım burdan devam edeyim ekran kartı olarak şunu önerebilirm
geçici olarak bi ankart bakınıyorum o da bu
-
Ana Kart : ASUS Crosshair V Formula (AMD 990FX)
Ekran Kartı : ATI Radeon HD 5870
-
İş içinmi olacak bu bilgisayar ?
-
evet iş için olacak bu pc.. yani uğraş falan biraz sağlam programlar çalıştıracak.. ekran kartı okadar fazla özellik istemiyor...yani normal bişey yeter. ana kart olarak genelde AMD ile MSI iyi çalışıyor diye biliyorum.. bu konudaki uzman arkadaşlardan halen yardım bekliyorum.. donanımcı arkadaşlar daha iyi anlar...
-
CANN1 bunu yazdı
evet iş için olacak bu pc.. yani uğraş falan biraz sağlam programlar çalıştıracak.. ekran kartı okadar fazla özellik istemiyor...yani normal bişey yeter. ana kart olarak genelde AMD ile MSI iyi çalışıyor diye biliyorum.. bu konudaki uzman arkadaşlardan halen yardım bekliyorum.. donanımcı arkadaşlar daha iyi anlar...
Şimdi hacım şöyle bir şey var,sen bu makine iş için olacak diye belirttin ve sağlam programlar çalıştıracak demişsin ancak bildiğim kadarı ile iş yükünü üzerine alan 2 donanım var 1,i işlemci 2.cisi grafik çizim kartı ?
Şimdi senin çalıştıracağın programlar eğer render yükünü işlemciye bindirecekse o zaman,zamandan tasarruf etmek istiyorsan INTEL işlemci seçeceksin.
Yok eğer render yükünü grafik kartı yapacaksa o zamanda NVIDIA QUADRO tarafına yönelmelisin.
Eğer paran varsa en basit çözümü - Apple Mac Pro -
jubei ilgin için tşk ederim. render olayım var ama grafiksel renderler değil bunlar. Amd tercihim birazda intelden bıkmış olmam vede performans konusundaki ihtiyacım.
evet haklısın intel hız konusunda cok daha başarılı ama konu performansa gelince Amd çok daha iyi. grafik kartı olayında senin dediğin NVIDIA QUADRO alanına dikkat edecem. senden bir ricam daha konfigrasyonuma bakım iyimi değilmi onu yorumlayabilirmisin?
