folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder PC Toplayacam Yorumlarınızı Bekliyorum



PC Toplayacam Yorumlarınızı Bekliyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

    İşlemci

    FD8350FRHKBOX

    FX-SERIESX8 8350 3.6GHZ16MB

    İşlemci Fanı

    COOLERMASTERRR-T812-16PK-R1
    CM TPC 812XS İntel 2011/1366/1156/1155/775 AMD FM1/AM Serisi Uyumlu CPU

    Ram

    CMX4GX3M1A1600C9
    4GB, 1600Mhz, DDR3 CL9 Tek Modül Memory *2

    Flash Hdd

    CORSAIR CSSD-F120GBLSCSSD-F120GBLS Force LS, 120GB, SATA 3, 560MB/535MB Solid State Disk

    Hdd

    WESTERN DIGITAL WD1002FAEX
    3,5" 1TB 7200RPM 64MB SATA3

    Kasa

    AEROCOOL

    AE-VS3
    VS3 2xUSB2.0, 40cm VGA Uyumlu, 12cm Fanlı Mid Tower PSU'suz Siyah Kasa

    Kasa Power Suply

    THERMALTAKE

    LT-600PCEU
    LİTEPOWER 600W ATX 2.3 APFC 12CM FANLI PSU

     

    arkadaşlar anakart ve  ekran kartını secmedim sizin fikirlerinizi bekliyorum... bi bakarmısınız size zahmet.

     

    daha iyi önerilerede açığım. 

     

    intel düşünmüyorum fiyat performans farkı çok yüksek. amd fiyat performansta daha iyi.

     

    oyun oynamıyacağım.


    Carpe Diem
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Ana Kart : ASUS Crosshair V Formula (AMD 990FX)

    Ekran Kartı : ATI Radeon HD 5870

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    İş içinmi olacak bu bilgisayar ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

    evet iş için olacak bu pc.. yani uğraş falan biraz sağlam programlar çalıştıracak.. ekran kartı okadar fazla özellik istemiyor...yani normal bişey yeter. ana kart olarak genelde AMD ile MSI iyi çalışıyor diye biliyorum.. bu konudaki uzman arkadaşlardan halen yardım bekliyorum.. donanımcı arkadaşlar daha iyi anlar...


    Carpe Diem
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek
    CANN1 bunu yazdı

    evet iş için olacak bu pc.. yani uğraş falan biraz sağlam programlar çalıştıracak.. ekran kartı okadar fazla özellik istemiyor...yani normal bişey yeter. ana kart olarak genelde AMD ile MSI iyi çalışıyor diye biliyorum.. bu konudaki uzman arkadaşlardan halen yardım bekliyorum.. donanımcı arkadaşlar daha iyi anlar...

    Şimdi hacım şöyle bir şey var,sen bu makine iş için olacak diye belirttin ve sağlam programlar çalıştıracak demişsin ancak bildiğim kadarı ile iş yükünü üzerine alan 2 donanım var 1,i işlemci 2.cisi grafik çizim kartı ?
    Şimdi senin çalıştıracağın programlar eğer render yükünü işlemciye bindirecekse o zaman,zamandan tasarruf etmek istiyorsan INTEL işlemci seçeceksin.
    Yok eğer render yükünü grafik kartı yapacaksa o zamanda NVIDIA QUADRO tarafına yönelmelisin.
    Eğer paran varsa en basit çözümü - Apple Mac Pro

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

    jubei ilgin için tşk ederim. render olayım var ama grafiksel renderler değil bunlar. Amd tercihim birazda intelden bıkmış olmam vede performans konusundaki ihtiyacım.

     

    evet haklısın intel hız konusunda cok daha başarılı ama konu performansa gelince Amd çok daha iyi. grafik kartı olayında senin dediğin  NVIDIA QUADRO alanına dikkat edecem. senden bir ricam daha konfigrasyonuma bakım iyimi değilmi onu yorumlayabilirmisin? 


    Carpe Diem
Toplam Hit: 769 Toplam Mesaj: 7