Pc Topluyorum,Dervişlerden Bilgi Yardımı Bekliyorum
-
Derviş arklarım. elimde p4 2.8 ghz işlemci ve saglam bi harddiskim var dvd-rw var.
ve ben bunların yanına saglam bi -iki parça koyup pc toplamak istiyorum...
örnegin cod 4 oynamam için gerekli donanımı saglamak istiyorum diyim ben size.
bilgisi olanlar kararlıkla çalışabilecek bi öneride bulunursa sevinirim.
bu parçaların yanına nasıl bi anakart veya ram almalıyım lütfen bilginizi esirgemeyin.
şimdiden teşekkürler.
-
Üşenmezde Bir Bilgisayarcıya Uğrarsan, Sana Gereken Parçaları Çıkma Olarak Temin Edebileceklerdir, Teknik Servisteki Hırdavatlardan... Daha Ne diyebilirimki. Sistem Modelin Eski...
Normal Bir P4 Anakart Çıkma Bulmalısın Öncelikle... Sıfırını Bulabileceğini Sanmam.Sağlıklı Bir Sonuç Alabileceğinden Şüpheliyim ama, Cod4 Oynamadım Bilmem Ama Daşşaklı Ekran kartı istiyorsa Mevcut Sistem Seni Hayal Kırıklığına Uğratacaktır. Şu anda PCI EX Ekran Kartları İle Bile Bir Çok Oyun Anca İdare Edecek Boyutta Oynanıyor.
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Üşenmezde Bir Bilgisayarcıya Uğrarsan, Sana Gereken Parçaları Çıkma Olarak Temin Edebileceklerdir, Teknik Servisteki Hırdavatlardan... Daha Ne diyebilirimki. Sistem Modelin Eski...
Normal Bir P4 Anakart Çıkma Bulmalısın Öncelikle... Sıfırını Bulabileceğini Sanmam.Sağlıklı Bir Sonuç Alabileceğinden Şüpheliyim ama, Cod4 Oynamadım Bilmem Ama Daşşaklı Ekran katı istiyorsa Mevcut Sistem Seni Hayal Kırıklığına Uğratacaktır. Şu anda PCI EX Ekran Kartları İle Bile Bir Çok Oyun Anca İdare Edecek Boyutta Oynanıyor.
-----------------------------
peki hocam cure 2 destekler bir anakarta p4 işlemci uyarmı elimdeki parçalari degerlendirmek istiyorum.ondan soruyorum sizlere yoksa pc'ci ile görüştüm zaten.farklı yorum olrsa die konu actık. -
Armigerovs bunu yazdı:
-----------------------------
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Üşenmezde Bir Bilgisayarcıya Uğrarsan, Sana Gereken Parçaları Çıkma Olarak Temin Edebileceklerdir, Teknik Servisteki Hırdavatlardan... Daha Ne diyebilirimki. Sistem Modelin Eski...
Normal Bir P4 Anakart Çıkma Bulmalısın Öncelikle... Sıfırını Bulabileceğini Sanmam.Sağlıklı Bir Sonuç Alabileceğinden Şüpheliyim ama, Cod4 Oynamadım Bilmem Ama Daşşaklı Ekran katı istiyorsa Mevcut Sistem Seni Hayal Kırıklığına Uğratacaktır. Şu anda PCI EX Ekran Kartları İle Bile Bir Çok Oyun Anca İdare Edecek Boyutta Oynanıyor.
-----------------------------
peki hocam cure 2 destekler bir anakarta p4 işlemci uyarmı elimdeki parçalari degerlendirmek istiyorum.ondan soruyorum sizlere yoksa pc'ci ile görüştüm zaten.farklı yorum olrsa die konu actık.
-----------------------------gigabyte'ın s3 serisi anakartına bak. pci-ex slotu var. sata destekli + p4 ile core 2 quad dahil arasındaki i$lemci modellerinide destekliyo
-
f1kr3t bunu yazdı:
-----------------------------
Armigerovs bunu yazdı:
-----------------------------
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Üşenmezde Bir Bilgisayarcıya Uğrarsan, Sana Gereken Parçaları Çıkma Olarak Temin Edebileceklerdir, Teknik Servisteki Hırdavatlardan... Daha Ne diyebilirimki. Sistem Modelin Eski...
Normal Bir P4 Anakart Çıkma Bulmalısın Öncelikle... Sıfırını Bulabileceğini Sanmam.Sağlıklı Bir Sonuç Alabileceğinden Şüpheliyim ama, Cod4 Oynamadım Bilmem Ama Daşşaklı Ekran katı istiyorsa Mevcut Sistem Seni Hayal Kırıklığına Uğratacaktır. Şu anda PCI EX Ekran Kartları İle Bile Bir Çok Oyun Anca İdare Edecek Boyutta Oynanıyor.
-----------------------------
peki hocam cure 2 destekler bir anakarta p4 işlemci uyarmı elimdeki parçalari degerlendirmek istiyorum.ondan soruyorum sizlere yoksa pc'ci ile görüştüm zaten.farklı yorum olrsa die konu actık.
-----------------------------gigabyte'ın s3 serisi anakartına bak. pci-ex slotu var. sata destekli + p4 ile core 2 quad dahil arasındaki i$lemci modellerinide destekliyo
-----------------------------
İşlemcinin Saat Frekansı ile Uyuşacağından Şüpheliyim, Neticede Mevcut İşlemci Zamanında PCI EX Slot ve Ekran kartları Yoktu... Ama Deneme Yapabilecek İmkanın Varsa Denemekte fayda vardır, Armig Hocam Elbette Bişiler Biliyordurki İzah etmiştir diyede Düşünüyorum... -
abi ekran kartı olarak sana 8600 gt tavsiye ederim.
-
Hacı sana kullandığım ve memnun kaldıklarımı söyleyeceğim
Tv karti skyvision
modem zyxelklavye fare logitech
Bunlardan gayet memnunum geri kalanı işimi görüyor ama bunlara kefil olurum :)
