Pc Yardım
-
mrb benim arkadasın pc var pc acıyoz calışıyor ama görüntü gelmiyor dedim ekran kartındandır ama on bord bagladım ondanda görüntü gelmedi nedeni ne olabilir acaba
-
ramlerden dolayı olabilir, söküp tekrar takın
-
açılışta herhangi bir BİP sesi duyuyor musunuz ?
Sistemde eğer harici ekran kartı takılı ise o/b devreye girmiyecektir. önce onu çıkarıp deneyin.
Ram yuvalarını kontrol ediniz. çıkarıp tekrar takabilirsiniz. Slot değişikliği çift-tek deneyebilirsiniz.
12volt girişini kontrol edebilirsiniz.
güney kuzey köprülerindeki ısıyı takip edebilirsiniz.
işlem fan devrindeki herhangi bir anormallik varmı inceleyeblirsiniz.,
:) burdan önerebilceklerim bu kadar.
-
kasadan herhangibi ses gelmedi 2 ram varonları tek tek söküp takayım fanlar normal dönüşü
-
benim çalışan 2. pc ye de aynısı oldu , tanıdıga verecektim çalismiyor diye veremedim..
kasa çalisiyor yani anakart herşey çalisiyorgibi ancak görüntü gelmiyor ne onboard nede ekran kartı ile
anakartı parçalicam az kaldi :)
-
cok zor bise ama yaparmisin bilmiorum bi dene bakalim.
bilgisayarin arkasindaki guc kablosunu cikarip bordun uzerindeki enerjiyi power tusuna basmak kaydiyla bosalt ve power kablosunu tekrar takip acmayi dene
ha bu arada en son yaptiginiz islemide yazinki size cozum bulmak kolay olsun pc acilmio dediginde milyonlarca varyant var nasil yardim edebiliriz baska turlu
