Pc Yi Tv Ye Bağlayınca...
-
ekran kartı fx5200 ve tv ye bağlandığı zaman siyah beyaz gösterio sebebi ve çözümü ne ola
-
kardeş bağladığın tv den kaynaklanır sen şöyle güzel bi pc çıkışı olan lcd tv bağla ozaman olur -
70 ekran telefunken
-
ekran kartının ayarlarından. sanırım ntsc seçili. senin seçmen gereken pal olmalı.
-
aynı sorun bende de var sorma bende pal-bg falan hepsini denedim ama olmuo a.q. dedim sonunda ya ... walla bi çözüm varmı müritler...
-
ayarlardan pal yap modu(ülkeye göre modlar otomatik ayarlanıyo olması lazım) olmazsa bağladığın kabloyu değiş genelde dandik s-video kabloları siyah beyaz gösterir!!!
Toplam Hit: 2075 Toplam Mesaj: 6
