Pc Yi Zorlayınca Ses Devre Dışı Kalıyor
-
friefox, iexploler açıkken ya da msn ile beraber bunlar açıkken ya da sadece klasörler arasında dolaşırken pc zorlanıyor
zorlanma sonucu açık olan winamp,mediaplayer,classic media player hasılı herhangi bir playerde veya youtubeda akış olurken ses gidiyor şarkı duruyor
böyle olunca misalen winamp.exe yi sonlandırdığımda pc reset atıyor
sorunun çözümü konusunda yardımınıza ihtiyacım var
amd athlon 2600 2.13 ghz
384 ram var makinede
işletim sistemim xp
-
başlığı bi yukarı çıkarıım
yine çözüme dair yorum gelmezse arkalara düşsün gitsin
-
senin ram götürmüyor hoca. biraz yükseltmekte fayda var.
-
donanım hatalarının bi çok nedeni olabilir. Amma velakin şu 348 ram olayı bi ihtimal 2 ram kullanıyosun bunlar çakışıp verimsiz çalışıyo olabilir!!
-
Ekran kartına işlemciye falan overclock yaptığımda aynısı başıma geliyordu, hatta driverı her seferinde baştan kuruyodum:S
-
sen işlmeciye overclock yapmışındır. benim bi makinaya işlemcisini biraz bile yükseltsem ses kartı diye bi aygıt görmüyodu.
Toplam Hit: 1057 Toplam Mesaj: 6
