Pc'de 3D Film İzleme (Soru)
-
Beyler pc de bir program aracılığı ile 3d film izlendiğini duydum. Bunun ile ilgli tecrübesi olan varmı?
Program olarak max diye birşey dediler ama denemedim ama bu konuda tecrübesi olan ve kesin çözüm olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Sanırım tbt üyelerinden de pc de 3d film izlendiğini ilk defa duyan (benim gibi) arkadaşlar vardır.
Bazılarının işine yarayacağını dşünüyorum.
-
KM Player video oynatıcısının 3D özelliği ile bunu yapanları öğrendim fakat denemedim.
-
İzlenir niye izlenmesin. Eğer 3d destekli monitörün ve o mönitörle gelen gözlüğün varsa izlersin. Ama yo benim monitör normal lcd veya led diyorsan anca red/cyan şekline çevirip o kırmızı/mavi gözlüklerle bok gibi izlersin :D
-
torpedo_XL bunu yazdı
İzlenir niye izlenmesin. Eğer 3d destekli monitörün ve o mönitörle gelen gözlüğün varsa izlersin. Ama yo benim monitör normal lcd veya led diyorsan anca red/cyan şekline çevirip o kırmızı/mavi gözlüklerle bok gibi izlersin :D
o kırmızı mavi gözlükle ben ilk izlediğimde dibim düşmüştü :D artık smart tv den izliyorum la buraya efekt koymamışlar boşu boşuna gözlüğü takıyoruz diyorum :D
-
bir idaa; "olay monitörün rpogramlanmasında, pc de bunu yapabilecek bir makina olduğu için, uygun program ve görüntüyle ekran ne olursa olsun ekrana o işi yaptırabilirsin. ekranın Malzeme ve imalat teknolojisinden değil programında keramet. Hali ile programda keramet" deniliyor.
Ben 3D laptop almayı düşündüğümden dolayı bu muhabbet açıldı. 3D laptop ile ilgili bilgileriniz varmı?
Bolvadinli tarafından 23/Ara/13 18:33 tarihinde düzenlenmiştir -
3d için 3 tane şeye ihtiyacın var.
1- Öncelikle 3d görüntünün oluşması için tv yada monitörün 120hz olması gerekir. 3d özelliği olmayan monitör yada tvler 60 70 hz civarıdır.
1hz = 1 fps ( Frame per second(saniye başına resim karesi) ) 3d görüntü için en az 2 farklı açıdaki görüntünün üst üste oluşturulması gerekir bu yüzden 120 hz gerekli.
2- 3d görüntü verebilen ekran kartı yada bluray oynatıcı.
3- 3d özellikli materyal
Sonuç olarak yok öyle bir şey.
canerator tarafından 23/Ara/13 19:58 tarihinde düzenlenmiştir -
Bolvadinli bunu yazdı
bir idaa; "olay monitörün rpogramlanmasında, pc de bunu yapabilecek bir makina olduğu için, uygun program ve görüntüyle ekran ne olursa olsun ekrana o işi yaptırabilirsin. ekranın Malzeme ve imalat teknolojisinden değil programında keramet. Hali ile programda keramet" deniliyor.
Ben 3D laptop almayı düşündüğümden dolayı bu muhabbet açıldı. 3D laptop ile ilgili bilgileriniz varmı?
Oldu o zaman ben tüplü televizyonu kodliyim da 3d izliyim. Yalnız iyi güldüm, güzel güldüm yalnız.
-
CaniSokucu bunu yazdıBolvadinli bunu yazdı
bir idaa; "olay monitörün rpogramlanmasında, pc de bunu yapabilecek bir makina olduğu için, uygun program ve görüntüyle ekran ne olursa olsun ekrana o işi yaptırabilirsin. ekranın Malzeme ve imalat teknolojisinden değil programında keramet. Hali ile programda keramet" deniliyor.
Ben 3D laptop almayı düşündüğümden dolayı bu muhabbet açıldı. 3D laptop ile ilgili bilgileriniz varmı?
Oldu o zaman ben tüplü televizyonu kodliyim da 3d izliyim. Yalnız iyi güldüm, güzel güldüm yalnız.
Şu an bende çok gülmeye başladım. tüplü tv güzeldi.
-
3d film izlemek icin
bu (LG 47LX 6500)
yada özellik olarak benzeri bir tv
tv yi ve pc yi ayni aga baglacaksin
all media server programini pc ne kuracaksin
indirdigin bütün media dosyalarini resim müzik video 3d 8b
tv den izle.
3d player,bluray player bilmem ne yok usb ye atmak falan ugrasmayacaksin
yok tv 3d ise ama ethetnet girisi yoksa aga baglamak icin
o zamanda vlc ve win 8 kurulu notebooku hdmi üzerinden baglayacaksin
sonrada torrent torrent gezeceksin
