folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Pc'de 3D Film İzleme (Soru)



Pc'de 3D Film İzleme (Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Beyler pc de bir program aracılığı ile 3d film izlendiğini duydum. Bunun ile ilgli tecrübesi olan varmı?

    Program olarak max diye birşey dediler ama denemedim ama bu konuda tecrübesi olan ve kesin çözüm olan varsa paylaşırsa sevinirim.

    Sanırım tbt üyelerinden de pc de 3d film izlendiğini ilk defa duyan (benim gibi) arkadaşlar vardır.

    Bazılarının işine yarayacağını dşünüyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    KM Player video oynatıcısının 3D özelliği ile bunu yapanları öğrendim fakat denemedim.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    İzlenir niye izlenmesin. Eğer 3d destekli monitörün ve o mönitörle gelen gözlüğün varsa izlersin. Ama yo benim monitör normal lcd veya led diyorsan anca red/cyan şekline çevirip o kırmızı/mavi gözlüklerle bok gibi izlersin :D


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    İzlenir niye izlenmesin. Eğer 3d destekli monitörün ve o mönitörle gelen gözlüğün varsa izlersin. Ama yo benim monitör normal lcd veya led diyorsan anca red/cyan şekline çevirip o kırmızı/mavi gözlüklerle bok gibi izlersin :D

    o kırmızı mavi gözlükle ben ilk izlediğimde dibim düşmüştü :D artık smart tv den izliyorum la buraya efekt koymamışlar boşu boşuna gözlüğü takıyoruz diyorum :D 


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    bir idaa; "olay monitörün rpogramlanmasında, pc de bunu yapabilecek bir makina olduğu için, uygun program ve görüntüyle ekran ne olursa olsun ekrana o işi yaptırabilirsin. ekranın Malzeme ve imalat teknolojisinden değil programında keramet. Hali ile programda keramet" deniliyor. 

    Ben 3D laptop almayı düşündüğümden dolayı bu muhabbet açıldı. 3D laptop ile ilgili bilgileriniz varmı?

    Bolvadinli tarafından 23/Ara/13 18:33 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    3d için 3 tane şeye ihtiyacın var.

     

    1-   Öncelikle 3d görüntünün oluşması için tv yada monitörün 120hz olması gerekir. 3d özelliği olmayan monitör yada tvler 60 70 hz civarıdır.

    1hz = 1 fps ( Frame per second(saniye başına resim karesi) ) 3d görüntü için en az 2 farklı açıdaki görüntünün üst üste oluşturulması gerekir bu yüzden 120 hz gerekli.

    2-   3d görüntü verebilen ekran kartı yada bluray oynatıcı.

    3-   3d özellikli materyal

     

    Sonuç olarak yok öyle bir şey.

    canerator tarafından 23/Ara/13 19:58 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek
    Bolvadinli bunu yazdı

    bir idaa; "olay monitörün rpogramlanmasında, pc de bunu yapabilecek bir makina olduğu için, uygun program ve görüntüyle ekran ne olursa olsun ekrana o işi yaptırabilirsin. ekranın Malzeme ve imalat teknolojisinden değil programında keramet. Hali ile programda keramet" deniliyor. 

    Ben 3D laptop almayı düşündüğümden dolayı bu muhabbet açıldı. 3D laptop ile ilgili bilgileriniz varmı?

    Oldu o zaman ben tüplü televizyonu kodliyim da 3d izliyim. Yalnız iyi güldüm, güzel güldüm yalnız.


    Şafak 1152!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    CaniSokucu bunu yazdı
    Bolvadinli bunu yazdı

    bir idaa; "olay monitörün rpogramlanmasında, pc de bunu yapabilecek bir makina olduğu için, uygun program ve görüntüyle ekran ne olursa olsun ekrana o işi yaptırabilirsin. ekranın Malzeme ve imalat teknolojisinden değil programında keramet. Hali ile programda keramet" deniliyor. 

    Ben 3D laptop almayı düşündüğümden dolayı bu muhabbet açıldı. 3D laptop ile ilgili bilgileriniz varmı?

    Oldu o zaman ben tüplü televizyonu kodliyim da 3d izliyim. Yalnız iyi güldüm, güzel güldüm yalnız.

    Şu an bende çok gülmeye başladım. tüplü tv güzeldi.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersinn89
    ersinn89's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2011
    Erkek

     3d film izlemek icin

    bu       (LG 47LX 6500)

      yada özellik olarak benzeri bir tv 

    tv yi ve pc yi ayni aga baglacaksin

    all media server programini pc ne kuracaksin

    indirdigin bütün media dosyalarini resim müzik video 3d 8b 

    tv den izle.

    3d player,bluray player bilmem ne yok usb ye atmak falan ugrasmayacaksin

    yok tv 3d ise ama ethetnet girisi yoksa aga baglamak icin

    o zamanda vlc ve win 8 kurulu notebooku hdmi üzerinden baglayacaksin

    sonrada torrent torrent gezeceksin

     

     

Toplam Hit: 838 Toplam Mesaj: 9