Pc"De Asp Calistirma
-
Arkadaslar 3 gundur program ariyorum ama iis den baska guzel bir porgram bulamadim.Iis kurmak istiyorum fakat kuramiyorum.Nasil kuruldugunu anlataacak ( Link verecek ) veya localhost gibi onizleyebilecegim guzel vee guvenilir bir program var mi bildiginiz ? Ve birde script editlemek icin bildiginiz veya varolan bir program var mi ? Simdiden tesekkur ederim :)
-
Hocam iis'den sonra bence en iyisi Baby Web Server'dır kurulamayan pc'lerde ben bunu kullanıyorum.
google search : Baby Web Server indir
script editlemek içinde kolayca kurabileceğin program notepad++ 'dir.
google search : Notepad++ indir
-
EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam iis'den sonra bence en iyisi Baby Web Server'dır kurulamayan pc'lerde ben bunu kullanıyorum.
google search : Baby Web Server indir
script editlemek içinde kolayca kurabileceğin program notepad++ 'dir.
google search : Notepad++ indir
-----------------------------Tesekkur ederim :)
-
bok gibi bi prog. o en iyisi iis
-
iis varken başkası kullanılırmı hocam :|
-
baby web server response.write yazdığında bile çalıştırsammı diye düşünüyo iis kur bir sürü makalesi vardır tak xp cdni ek özellikler ekle de ordan iisyi seç ileri de tmm
-
Agali IIS kurulmuyor yada çalışmıyorsa büyük ihtimal microsoft xp home edition kuruludur sende.
Xp professional kur büyük ihtimal ondandır.Professionalde IIS var....
-
http://www.tahribat.com/Forum-Iis-Kurulumuasp-Dokuman-98298/ al sana döküman yazdım :P
