Pcden Ses Cikarttiramiyorum
-
Selamlar, komsunun pcye format attim. Xp idi win7 kurdum.
Formattan once ses varken simdi cikmiyor. Driverini netten bukup yukledim ( uniblue driverscanner ile yukledim olmadi bide devid denedim yine olmadi ) bilgisayardan ses cikaramiyorum.
Hoparlirler saglam tlfnun muzigini caliyor,
Pcye kulaklik taktim ses vermedi..
Yardim 0.o
-
rengi yanlış oturtmuş olup saatlerce boşuna tribe girmiş olabilirsin dostum 1 saat once yasadim =)
-
Hocam hic ellenmedi baglantilar, buna ragmen denedim yok olmiyi olmiyi olmiyi :(
-
aygıt yöneticisine gir orda ses resmini görüceksin üstünde sarı soru işareti varmı bakıp bilgi versene?
bilgisayarım / sağ tuş özellikler/ donanım/ aygıt yöneticisi
-
everesti yükle, daha sonra ses kartı modeline bak. pnp aygıt gibi bişeydi. daha geçen başıma geldi. devid vs. diğer herşey realtek ac 97 görürken, everest ses kartını cmax gördü. onu indirip kurdum sorun halloldu. sesndede aynı sıkıntı var.
-
crimeangel bunu yazdı
everesti yükle, daha sonra ses kartı modeline bak. pnp aygıt gibi bişeydi. daha geçen başıma geldi. devid vs. diğer herşey realtek ac 97 görürken, everest ses kartını cmax gördü. onu indirip kurdum sorun halloldu. sesndede aynı sıkıntı var.
vay anasını, sağol hocam deneyeyim.
aygıt yöneticisinde sorun yok driver yüklü aygıt çalışıyor diyor 0.o
-
Noneyim bunu yazdıcrimeangel bunu yazdı
everesti yükle, daha sonra ses kartı modeline bak. pnp aygıt gibi bişeydi. daha geçen başıma geldi. devid vs. diğer herşey realtek ac 97 görürken, everest ses kartını cmax gördü. onu indirip kurdum sorun halloldu. sesndede aynı sıkıntı var.
vay anasını, sağol hocam deneyeyim.
aygıt yöneticisinde sorun yok driver yüklü aygıt çalışıyor diyor 0.o
everesti yükle, daha sonra ses kartı modeline bak. pnp aygıt gibi bişeydi. daha geçen başıma geldi. devid vs. diğer herşey realtek ac 97 görürken, everest ses kartını cmax gördü. onu indirip kurdum sorun halloldu. sesndede aynı sıkıntı var.
Arkadaşın dediği gibi yap bir de en güncel sürümleri yükle reset attın mı birde pc ye driverları kurduktan sonra bir kaç sefer başıma gelmişti amk ses yok pc de delircem reset atınca düzeliyor :)
-
hala sıkıntını çözemediysen, akşam bi team ile beraber bakalım hacı.
-
Eyvallah hocalar en kisa zamanda deneyecegim
