folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Pcden Ses Cikarttiramiyorum



Pcden Ses Cikarttiramiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Selamlar, komsunun pcye format attim. Xp idi win7 kurdum. 

    Formattan once ses varken simdi cikmiyor. Driverini netten bukup yukledim ( uniblue driverscanner ile yukledim olmadi bide devid denedim yine olmadi ) bilgisayardan ses cikaramiyorum. 

    Hoparlirler saglam tlfnun muzigini caliyor, 

    Pcye kulaklik taktim ses vermedi..

    Yardim 0.o


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morf1n
    morf1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Kasım/2011
    Erkek

    rengi yanlış oturtmuş olup saatlerce boşuna tribe girmiş olabilirsin dostum 1 saat once yasadim =)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam hic ellenmedi baglantilar, buna ragmen denedim yok olmiyi olmiyi olmiyi :(


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    aygıt yöneticisine gir orda ses resmini görüceksin üstünde sarı soru işareti varmı bakıp bilgi versene?

    bilgisayarım / sağ tuş özellikler/ donanım/ aygıt yöneticisi


    küfrederiz villalara kulübeden
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    everesti yükle, daha sonra ses kartı modeline bak. pnp aygıt gibi bişeydi. daha geçen başıma geldi. devid vs. diğer herşey realtek ac 97 görürken, everest ses kartını cmax gördü. onu indirip kurdum sorun halloldu. sesndede aynı sıkıntı var.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    crimeangel bunu yazdı

    everesti yükle, daha sonra ses kartı modeline bak. pnp aygıt gibi bişeydi. daha geçen başıma geldi. devid vs. diğer herşey realtek ac 97 görürken, everest ses kartını cmax gördü. onu indirip kurdum sorun halloldu. sesndede aynı sıkıntı var.

    vay anasını, sağol hocam deneyeyim.

    aygıt yöneticisinde sorun yok driver yüklü aygıt çalışıyor diyor 0.o


    ...said addicted.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek
    Noneyim bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı

    everesti yükle, daha sonra ses kartı modeline bak. pnp aygıt gibi bişeydi. daha geçen başıma geldi. devid vs. diğer herşey realtek ac 97 görürken, everest ses kartını cmax gördü. onu indirip kurdum sorun halloldu. sesndede aynı sıkıntı var.

    vay anasını, sağol hocam deneyeyim.

    aygıt yöneticisinde sorun yok driver yüklü aygıt çalışıyor diyor 0.o

    everesti yükle, daha sonra ses kartı modeline bak. pnp aygıt gibi bişeydi. daha geçen başıma geldi. devid vs. diğer herşey realtek ac 97 görürken, everest ses kartını cmax gördü. onu indirip kurdum sorun halloldu. sesndede aynı sıkıntı var.

    Arkadaşın dediği gibi yap bir de en güncel sürümleri yükle reset attın mı birde pc ye driverları kurduktan sonra bir kaç sefer başıma gelmişti amk ses yok pc de delircem reset atınca düzeliyor :)


    THE BeYaZ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    hala sıkıntını çözemediysen, akşam bi team ile beraber bakalım hacı.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Eyvallah hocalar en kisa zamanda deneyecegim


    ...said addicted.
Toplam Hit: 636 Toplam Mesaj: 9