Pc"Den Ses Gelmiyor
-
sayın muridler pc de bi müzik açmak istiorm ama olmuyor.. windows media player'da açıyorum dosya yürütülüyo sorunsuz ama ses gelmiyor windows media player'dadır sorun die winamp ' da açmaya çalıştım ordada yürütüyor ama ses gelmiyor :( sorun nerde sizce ? ( hoparlörün giriş kablolarını falan kontrol ettim doğru onLar )
-
ses kartı yerinde cıkmı$ olabilir diycemde bu seferde wm player falan calmaz yani :S
bu konuda daha bilgili bi müridi bekliyelim ama sen genede bi kasanın içini aç bi bak ses kartına çıkar üfle temizle falan.. -
Ana kartın driverlerini kontrol et eksik vardır. Harici ses kartın varsa onun driverlerinede bak
-
Metanet bunu yazdı:
-----------------------------
ses kartı yerinde cıkmı$ olabilir diycemde bu seferde wm player falan calmaz yani :S
bu konuda daha bilgili bi müridi bekliyelim ama sen genede bi kasanın içini aç bi bak ses kartına çıkar üfle temizle falan..
-----------------------------yaptım yine olmuyor :( :'(
-
dai bak sımdı oncelıkle ses kartının drıverını sıl bastan yukle. dosyalarda bozukluk olabılır.
daha sonra yıne duzelmezse baska bır hoparlor getır dene yada sendekı hoparlorlerı baska pcde dene eger hoparlorlerde sorun yoksa kı genelde ses kartında olur ses kartını cıkar baska pcde dene yada baska ses kartı al onu dene sorun ses kartında yada anakart uzerıdnekı gırıstedır
-
Ses ayarı denetimini kontrol ettin mi ? Belki sessizdedir.
-
ekranın sağ alt tarafında ses ayarları var ordan kontrol etmeyi denedin mi.?
edit: stigma benden önce yazmış..
-
ben de ben de benmde sorunum var :|
hoparlör çalışıyor başka yerde denedim faket pcye taktığımda ses gelmiyor seskartı felan baktım da benm kasadaki ses kartı değil yane böle kibrit kutusu kadar metalik bişi var
daha devam ediyim şu ses aygıtında mesela hoparlörü görmüyor gibi bişi; çünkü ayarları deaktif durumdakasada sorun var gibi görünüyor :|
