PCI Device Hakkında ( Yardım )
-
Arkadaşlar Az Önce Pc'ye Format Attım.
Driver Cd'sinden Driverleri Yükledim. Ama Ses Kartında Sorun Var. Donanım Sihirbazından " PCI Device " Hatası Veriyor.
( Ses Kartını Tam Olarak Öğrenebilirim )
Anakart MSI Marka. Resmi Sitesine Gittim. Bios Güncelledim Olmadı. Anakarta Baktım Sorun Yok.
Sizce Sorun Ne Olabilir ?
Tşk.ler
-
bende de öyle sorun çıkıyodu sanırım seskartının yazılımıyla driverinın yükleme sırasıyla alakalı bişey
ben ses kartı driverinın son sürümünü indirip denemiştim halloldu ama kesin olarak sorun şu dur diyemeyeceğim
-
Arkadaşım ben de aynı kanıdayım. Bazı bilgisayarlarda formattan sonra özellikle ses kartlarının driver sorununu sıklıkla gördüm. Everest tarzı programlardan birini bilgisayarına kur. Program üzerinden driverı indirebileceğin siteye git ve driverini güncelleştir. Eğer hallolmazsa yaz bakalım, başka şeyler düşünelim.
Kolay gelsin...
-
Anakartın drıver cd sındekı ses kartı drıverında sorun vardır muhtemeln ınternetten yenı bı tane ındır kur duzelecektır aynı sorun bnde de oldu ve yenı bı drıver la cozdm olayı
edit bide anakartın modelını yazarsan belkı daha yardımcı olurm
