PDF Dosyası Oluşturmak İstiyorum ?
-
S.a müridler egitim ile ilgili elimde bulunan notları paylaşmak istiyorum bunu yaparkende profosyonel olsun diyorum emek verecegim çünkü
ama nerden nasil başlayacagımı bilmiyorum yardımcı olabilirmisiniz
-
Adobe İllustrator CS5
-
Wordde hazırla, sonra primopdf programı ile pdf ye dönüştür. Şifre felan da koyabiliyon.
-
Abi kasıntı programlara hiç gerek yok;
Office 2007 ve üzerinde farklı kaydet seceneğinde var. Eğer ki bu modül yüklü değil derse, küçük bişi microsoft un sitesinden indir
yada benm kişisel favorim
-

:) ister wordde yaz ister notepadde open eoofice ile pdf e çevir.. hoş open office varken wordde yazar mısın bilmem :|
-
office 2010 da pdf olarak kaydetme özelliği var.
-
hocalar birde şunu merak ediyorum hani sunum bana ait olacagı için tam ortasına ismimi ve soy ismimi yazacagim soluk bi renkle bunu nasil yaparim peki pdf de
-
by_ugr bunu yazdı:
-----------------------------
office 2010 da pdf olarak kaydetme özelliği var.
-----------------------------
aynen daha önceki versiyonlar içinde microsoft'un ücretsiz pdf'ye dönüştüren orjinal eklentisi var. -
Office 2007 ve 2010' da farklı kaydet dediğinizde .PDF formatında kaydetme imkanınız var.
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
hocalar birde şunu merak ediyorum hani sunum bana ait olacagı için tam ortasına ismimi ve soy ismimi yazacagim soluk bi renkle bunu nasil yaparim peki pdf de
-----------------------------Open office için, normal bi metin belgesi yazı yazdıkdan sonra pdf butonuna tıklayacağın için önce word belgesine arka plan ekleyeceksin.. açık belge ye sağ tıkla page menüsünü göreceksin.. tıkla açılan pencerede Background sekmesine gel.. color seçili olacak.. Sen graphic i seçiceksin.. hazırladığın soluk görselin konumunu belirtip Type kısmında Position yazar türkçe menüsünü bilmiyorum ama Type ın hemen altında ki, yani ilk sırada ki diyebilirim.. daha sonra her sayfaya eklediğin görseli ekleyecek..
.pdf yapıncada belgeye verdiğin şekliyle eklenicek.. kullanmaya bilirsin ama open office için arayana lazım olur yazmakda fayda var :)
