Pelin Çicegi
-
sa murıdler bizim bahcede pelin cicegi yetısıyor kendı kendıne biz arastırdık bu cıcekde alkol oranı cok fazlaymıs ve bundan ıckı yapılıyormus fakat nasıl yapıldıgıyla ılgılı bır sey ogrenemedık var mı bılgısı olan aranızda
-
türk detected :D
-
Hocam o otta alkol yok, yapraklarından alkol yapılıyor hani üzümden şarap yapılması gibi. Bunu ev koşullarında yapman mümkün değil,onun dışında pelin otu aromalı içki yapmak istiyorsan likör gibi nasıl yapıldığını anlatabilirim ama gereksiz olur, bir de berbat bir tadı var zaten.
-
şu pelin çiçeği ne diye bakıyım dedim alkol çıktı arkadaş tamda rakı içiorum off off
-
konu up
-
at ağzına çiğne hoca ne uğraşçaksın öyle..
-
Pelinde alkol yok hoca . Yaprağında var . Bi yerde okumuştum pelin içeceğinize sirke için diyordu bilmem artık .
Toplam Hit: 1122 Toplam Mesaj: 7
