folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Performans Bilgisayarı Toplamak İstiyorum Yardım Edin



Performans Bilgisayarı Toplamak İstiyorum Yardım Edin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    Öncelikle kimse google felan demesin ben internet aleminde tahribat'tan başkasına güvenmem :)

    Elimde bir adet Asus K55VD-SX888H laptop var bunu kullanıyorum.

    After Effectte Render alırken felan kendinden geçiyo bilgisayar PanxeR müridimizin önerisi üzerine asus aldım 

    Isınmaz dedi ama ev zaten cehemmen gibi bu bile ısınıyor yaz gelince.

    Hiç Anlamıyorum bilgisayar sistemlerinden

    Genelde Kullandığım Programlar.

    Photoshop

    After Effect

    Adobe Illustrotor

    Corel Draw (Kullanmadım Ama kullanacam)

    Arada Bi Pes Felan oynayacağımı düşünsem

    2500 limitim var.

    Nasıl bi sistem toplamalıyım

    Önerilerinizi alalım :)

     


    #....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Ikinci el dusunursen sistemimin detaylarini atayim...


    İmza YOK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Sadece iş için mi? Oyun da oynayacak mısın?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    JiggSaw bunu yazdı

    Ikinci el dusunursen sistemimin detaylarini atayim...

    Yok hocam sıfır alcam. Ama sen yinede yaz istersen


    #....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    risk53
    risk53's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    kaanstain bunu yazdı

    Sadece iş için mi? Oyun da oynayacak mısın?

    Ya amacım oyun oynamak değil ama zaten iyi bişey olunca arada oynayabilirim heralde binde 1 yani 


    #....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Ekran kartıda bir notebook fiyatı kadar maşallah :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    HDD: 3.5" 1TB Caviar Blue SATA 3.0 7200Rpm 64MB Cache Harddisk => 140TL

    SSD: 250GB 840 EVO SATA 3.0 (Okuma 540MB / Yazma 520MB) SSD => 380TL

    CPU: Core i7 4770K Soket 1150 3.5GHz 8MB Cache 22nm İşlemci  => 860TL

    GPU: Powercolor Amd Radeon R9 280X Turbo Duo 3GB 384Bit GDDR5 (DirectX 11.2) PCI-E 3.0 => 800TL

    MOB: Asrock Fatal1ty Z87 Killer Intel 1150 Soket DDR3 USB3 SATA3 => 380TL

    Toplam: 2.560TL 

    Kasa, Psu, Ramlerin kalıyor bir tek. Kasa 750wlık psu ile 350TL tutar, Ramler 16gb düşünürsen 400TL tutar. 750TL açığın kalır. Tabi bu bir seçenek. AMD fx-8350 bir işlemci ve anakart seçersen kasayı da alabiliyorsun ancak ramlerin açıkta kalıyor yine ve 350 lira fark için performans düşüşü yaşamış oluyorsun.

    Not: Ekran kartını özellikle nvidia seçmedim oyun oynamayacakmışsın, ati hem daha ucuz hem de opencl performansı nvidiadan daha iyi. Cuda olayı da seçtiğin programlarda işine yaramayacaktır.

    Bana kalırsa işlemci, ekran kartı ve ramleri ikinci el düşün derim.


    :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    işlemci ram kasa olmadan makineyi topladi :)

     


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
Toplam Hit: 930 Toplam Mesaj: 10