folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Perlde Autoexex.Bat Değişimi



Perlde Autoexex.Bat Değişimi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MohEmre
    MohEmre's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
    Perl kurulduktan sonra bu dosyaya Set PATH=c:/perl/bin;$PATH yazılacak.
    Autoexec.bat ı nasıl açacağım ve c dekini mi windowsdakini mi değiştireceğim ?
    Bir de şu:
    Holyone programlarını Delphi,c ile mi yapıyor ?
    Perl ile de buna benzer programlar yapılabilir mi ?

    This time, action must speak louder than words...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MohEmre
    MohEmre's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
    Bilen yok mu ?

    This time, action must speak louder than words...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MohEmre
    MohEmre's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
    perlü download ettim.restart istedi.sonra dedim.restart ettikten sonra setup dosyasını açtım.hizmet şu an kullanılıyor dedi.extract ettim.2 tane setup ikonlu dosya çıktı.biri about kısmı.diğeri setup.basıyorum setupa yine diyo hizmet kullanıyor adamım.
    ne iş yahu ?
    Bi de HOLY,Jerusalem
    Yardım edin
    Bilen yok mu ?

    This time, action must speak louder than words...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MohEmre
    MohEmre's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
    buldum.kimse bilmiyoru herhalde koca forumda

    This time, action must speak louder than words...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DesertSun
    DesertSun's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2002
    Erkek
    YA Arkadasım PERL programlama dili değil aktif server dillerinden biridir..

    C tabanlıdır.. Senin Program yazabilmen icin. C , Visual Basic , Delphi falan bilmen lazım ayrıca PERL ile Autoexec.bat cağıramazsın cogu server da PERMISSION lar var. Yani CHMOD olayı.

    ::: REALHACKERS.NET ADMIN :::
Toplam Hit: 1697 Toplam Mesaj: 5