Perlde Autoexex.Bat Değişimi
-
Perl kurulduktan sonra bu dosyaya Set PATH=c:/perl/bin;$PATH yazılacak.
Autoexec.bat ı nasıl açacağım ve c dekini mi windowsdakini mi değiştireceğim ?
Bir de şu:
Holyone programlarını Delphi,c ile mi yapıyor ?
Perl ile de buna benzer programlar yapılabilir mi ? -
Bilen yok mu ?
-
perlü download ettim.restart istedi.sonra dedim.restart ettikten sonra setup dosyasını açtım.hizmet şu an kullanılıyor dedi.extract ettim.2 tane setup ikonlu dosya çıktı.biri about kısmı.diğeri setup.basıyorum setupa yine diyo hizmet kullanıyor adamım.
ne iş yahu ?
Bi de HOLY,Jerusalem
Yardım edin
Bilen yok mu ? -
buldum.kimse bilmiyoru herhalde koca forumda
-
YA Arkadasım PERL programlama dili değil aktif server dillerinden biridir..
C tabanlıdır.. Senin Program yazabilmen icin. C , Visual Basic , Delphi falan bilmen lazım ayrıca PERL ile Autoexec.bat cağıramazsın cogu server da PERMISSION lar var. Yani CHMOD olayı.
Toplam Hit: 1697 Toplam Mesaj: 5
