folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Persits.Jpeg Kullanimi İle İlgili Bi Soru



Persits.Jpeg Kullanimi İle İlgili Bi Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeAdPaN
    DeAdPaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    meraba arkadaslar

    bi arkadaslik sitesiyle ugrasiyorum da herseyi tamamladim calisir durumda yanliz resim ekleme olayinda sorun var. normal bi sekilde eklemeyi denediginizde hic bi sorun gostermiyo ama secilen resmi klasore atmiyo, klasorlerin yazma izinleriyle ilgili herhangi bi problem de yok ki zaten olsa hata verirdi bu hic bi hata vermiyo. resmi upload ediyomus gibi diyer isleme geciyo. resim upload unu Persits.Jpeg bileseni ile yapiyorum. kodlari yazayim belki bi sorun farkeden olur. simdiden tesekkur ederim ...



    Response.Expires = 0
    Set Jpeg = Server.CreateObject("Persits.Jpeg")
    resimnedir=request("path")
    Path = server.mappath("upload/" & Session("StrMemberName") & "/")
    Jpeg.Open Path
    Jpeg.Height = Request("Height")
    Jpeg.Width = Jpeg.OriginalWidth * Jpeg.Height / Jpeg.OriginalHeight
    Jpeg.SendBinary


    Set File = Upload.Files("image_file")

    If Not File Is Nothing Then

    StrNumber = "1"

    UpdateSQL = "update TblMembersAbout set "
    UpdateSQL = UpdateSQL & "StrAboutPhoto='"& StrNumber &"', "
    UpdateSQL = UpdateSQL & "StrAboutPhotoPath='"& File.FileName &"' WHERE MemberID=" & Session("MemberID")
    ObjConn.Execute(UpdateSQL)

    Else
    Response.Redirect "aboutme.asp"
    End If

    Set upl = Nothing

    Response.Redirect "aboutme.asp"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ParK
    ParK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2006
    Erkek
    bilmiyorum ama resimi tutan değişkeni upload klsörü için tanımladın mı _php olsaydı keşke yardımcı olamadım :(

    think what u have,then think what can u do with "em and choose the easiest way for you ,do something..u will grab the success! ParK
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bende yapamadım :S ama eğer illa o kodlar olmasada olur dersen şunu deneyebilirsin

    http://www.hemenpaylas.com/download/1384300/uplo.txt.html

    :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeAdPaN
    DeAdPaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    hemen bu kodlari deniyorum sagolun ilginiz icin

    farkli bi sistem denemek istedim de daha onceki kodlamalarimda tikir tikir urun de ekleniyodu resim de hem de boyut siniri olmadan ve 6 tane :=)) simdi bi tane eklemiyo var bi yerde hata ama nerde anlayamadim neyse sunu deneyip tekrar yazicam sagolun
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeAdPaN
    DeAdPaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    w3 JMail
    Kurulu
    Persits - ASPEmail
    Kurulu
    Persits - ASPUpload
    Kurulu
    Persits - AspJpeg

    bu bilesenler var server da sadece bunlardan herhangi birini kullanabilirim. verdigin kodlarlaolmuyo malesef
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    verdiim kodlar mutlaka olması lazm çünkü benim serverda çalışıyor hatta localhosttada.. neyse o zaman çeşitli asp sitelerinden Persits - AspJpeg destekli upload örnekleri bulup editleyebilirsin.

    :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeAdPaN
    DeAdPaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    eyvallah sagolasin
    olmuyo ne yaptiysam tum ornekleri inceledim kullandim ama sorun vermiyo ve gostermiyo da resmi

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    hopcam persits uploadin orneklerinde bu isi yapan kod war incelersen nerde sictigini ayrintili sekilde yakalayabilirsin ben bu sistemi ayni componentleri kullanarak yapdim bende arkadaslik sitesi icin yapdim hatta en sag alt koseye sitenin logosunu falanda atio aspjpeg guzel componentdir ama dedigim extra isleri vbasicde kendi yazdim bi componentle yapdim server seninse hic urasma vb ile hallet isini derim
Toplam Hit: 1859 Toplam Mesaj: 8