folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Pes 2010 Kasma Sorunu!



Pes 2010 Kasma Sorunu!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DayWalk3r
    DayWalk3r's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    Arkadaşlar pes 2010 kurdum maç yaparken hafif kasmalar yaşıyorum bunun bi ayarı varmış araştırdım ama bulamadım. Pcimin kasacagını zannetmiyorum. O yüzden çogu kimse bu sorunu yaşıyormuş bilen varsa yapan lütfen yardımcı olabilirmi şimdiden teşşekkürler...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Bende kitsaver yuklu degil fakat ayni sorunu yasiyorum .Kasma olamsada oyuncunun ustundeki '1' sayisi surekli dalgalaniyor .Ozellikleri cok iyi olan bir bilgisayarda da aynisini yapiyor bence KONAMI hatasindan kaynaklaniyor internette kisa bir arastirma yaparsaniz herkes yakiniyor bu sorundan .Ben 800x600 4:3 Medium ayarlarinda hic kasmadan ve dalgalanma olmadan oynuyorum .


    Sistemim :

    Intel Core2Duo 2.00 GHZ 2MB L2 Cache

    256 MB. GeForce 8400 GS

    4 GB Ram


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DayWalk3r
    DayWalk3r's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    Evet bendede yüklü degil. Pes 2009u full görüntü ayarlarında oynuyordum onda hiç bir sorun yaşamıyordum. Bilen varsa lütfen yardım...

     

    Sistemim:

    İntel Core2duo 2.00 GHZ 2MB L2 Cache

    Ati radeon hd4650 1770 MB ekran kartı

    4 GB ram

Toplam Hit: 2526 Toplam Mesaj: 3