Pes 2011 Konsol Ayarları
-
pes 2011 de biri klavyeden oynıcak biri konsoldan ama ayarını yapamadık 2010 da oynuyorduk 2011 de olmadı nasıl yapılıyor acaba?
-
klavye yazan yerde klavye seçili olsun zaten onu değiştirtmiyor. KntrlChz yazan yerde aygıttan usb cihazı seç .öyle oynuyorum ben klavye ve usb kolla
-
Aytekinet bunu yazdı:
-----------------------------pes 2011 de biri klavyeden oynıcak biri konsoldan ama ayarını yapamadık 2010 da oynuyorduk 2011 de olmadı nasıl yapılıyor acaba?
-----------------------------ilk önce oyunun yüklendiği pencereye gel kardeş
Daha sonra açılan pencereden sol üstte yer alan menu seçeneklerinden KLAVYE seçeneğini seçiyoruz ve aşağıda resimde işaretlenmiş kısımdan kendimize göre klavye tuş ayarlarımızı yapıyoruz
Konsol ayarlarında kullanılan tuşlar ve anlamları :
Y : Ara pas – Kaleciyi kalden çıkartma
X : Şut – Press
B : Uzun Pas- Kayarak Müdahale
A : Kısa Pas – Markaj ( ikili mücadele) İyi Oyunlar KArdeş ;)
-
lb yada lt ye basılı tutup sağdaki analog kısmı sag veya sol veye yukarı veya üzerine basın artistlik haraket yapar buda benden kıyak size
-
UCANTENEKE bunu yazdı:
-----------------------------
lb yada lt ye basılı tutup sağdaki analog kısmı sag veya sol veye yukarı veya üzerine basın artistlik haraket yapar buda benden kıyak size
-----------------------------Bağlı çalımlardan ayarlanıyor o hareketler. Her biri için 4 hareket tanımlanıyor. Mesela yukarı basınca 4 hareket ard arda yaptırabiliyorsun.


