folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Pes 2011 Konsol Ayarları



Pes 2011 Konsol Ayarları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aytekinet
    Aytekinet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    pes 2011 de biri klavyeden oynıcak biri konsoldan ama ayarını yapamadık 2010 da oynuyorduk 2011 de olmadı nasıl yapılıyor acaba?


    Kendini bulmak istiyorsan, kendin için düşün.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    klavye yazan yerde klavye seçili olsun zaten onu değiştirtmiyor. KntrlChz yazan yerde aygıttan usb cihazı seç .öyle oynuyorum ben klavye ve usb kolla


    İmzalamazsam ne olcak?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KoSCaDo
    KoSCaDo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2010
    Erkek

    Aytekinet bunu yazdı:
    -----------------------------

    pes 2011 de biri klavyeden oynıcak biri konsoldan ama ayarını yapamadık 2010 da oynuyorduk 2011 de olmadı nasıl yapılıyor acaba?


    -----------------------------

     

    ilk önce oyunun yüklendiği pencereye gel kardeş


    Daha sonra açılan pencereden sol üstte yer alan menu seçeneklerinden KLAVYE seçeneğini seçiyoruz ve aşağıda resimde işaretlenmiş kısımdan kendimize göre klavye tuş ayarlarımızı yapıyoruz

     

    Konsol ayarlarında kullanılan tuşlar ve anlamları :

    Y : Ara pas – Kaleciyi kalden çıkartma

    X : Şut – Press

    B : Uzun Pas- Kayarak Müdahale

    A : Kısa Pas – Markaj ( ikili mücadele)    İyi Oyunlar KArdeş ;)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UCANTENEKE
    UCANTENEKE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    lb yada lt ye basılı tutup sağdaki analog kısmı sag veya sol veye yukarı veya üzerine basın artistlik haraket yapar buda benden kıyak size

    Bence bu dünya üzerinde seçilmiş ırk diye bi kavram varsa bu ırk kesin ruslardır.Onlar daha iyisini yapana kadar en iyisi onlar
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    UCANTENEKE bunu yazdı:
    -----------------------------
    lb yada lt ye basılı tutup sağdaki analog kısmı sag veya sol veye yukarı veya üzerine basın artistlik haraket yapar buda benden kıyak size
    -----------------------------

    Bağlı çalımlardan ayarlanıyor o hareketler. Her biri için 4 hareket tanımlanıyor. Mesela yukarı basınca 4 hareket ard arda yaptırabiliyorsun.

Toplam Hit: 3993 Toplam Mesaj: 5