Pes 2012 Yardım
-
arkadaşlar 2 gün önce format attım bilgisayara biraz önce pes 2012 yi yükledim fakat klavyeyi görmüyor bir tuşa basın menüsüne geliyor basıyorum fakat algılamoyor kaldırıp tekrar yükledim fakat sorun çözülmedi nerde sıkıntı olabilr acaba
-
PES2012 nin ayri bir exe dosyasi yokmuydu orada klavyemi joystick mi kullanacagini belirliyorsun.... Program Files icinde bir ara
-
dhmm bunu yazdı
PES2012 nin ayri bir exe dosyasi yokmuydu orada klavyemi joystick mi kullanacagini belirliyorsun.... Program Files icinde bir ara
kardeşim baktım setting açtım zaten klavye olarak görülüyor hiç böyle olmamıştı acaba sıkıntı nerde
-
Istersen at pm bir bakalim
-
dhmm bunu yazdı
Istersen at pm bir bakalim
eyvallah teşekkürler kardeşim bir daha kaldırıp yüklemeyi bir deneyeyim pm atarım sana çok saol ilgin için
-
rica ederim :)
