folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Pes 2012 Yardım



Pes 2012 Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    violinist
    violinist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek

    arkadaşlar 2 gün önce format attım bilgisayara biraz önce pes 2012 yi yükledim fakat klavyeyi görmüyor bir tuşa basın menüsüne geliyor basıyorum fakat algılamoyor kaldırıp tekrar yükledim fakat sorun çözülmedi nerde sıkıntı olabilr acaba

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    PES2012 nin ayri bir exe dosyasi yokmuydu orada klavyemi joystick mi kullanacagini belirliyorsun.... Program Files icinde bir ara


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    violinist
    violinist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek
     
    dhmm bunu yazdı

    PES2012 nin ayri bir exe dosyasi yokmuydu orada klavyemi joystick mi kullanacagini belirliyorsun.... Program Files icinde bir ara

     

    kardeşim baktım setting açtım zaten klavye olarak görülüyor hiç böyle olmamıştı acaba sıkıntı nerde

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Istersen at pm bir bakalim


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    violinist
    violinist's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek
    dhmm bunu yazdı

    Istersen at pm bir bakalim

     

    eyvallah teşekkürler kardeşim bir daha kaldırıp yüklemeyi bir deneyeyim pm atarım sana çok saol ilgin için

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    rica ederim :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
Toplam Hit: 558 Toplam Mesaj: 6