Pes 2013 .İso Kurarken Sorun?
-
zamunda.net'ten yaklaşık 6 GB'lık setup indirdim .iso uzantılı.
ardından deamon tools kurdum bilgisayara ve ordan yükleme yaptım.
Yalnız oyunu windowsun oyunlar klasörüne kurduğu için bir türlü crack yapamadım.
Ayrıca oyunu başlat diyorum deamon tools da açık ama yine de cd yok hatası veriyor.
Nedir sebebi?
-
Winrar ile açıp kursan sorun olmaz bence..
-
onu nasıl yapacağım hocam
-
The_Cure bunu yazdı
onu nasıl yapacağım hocam
Sağ tıklayıp Birlikte Aç de Winrar'ı seç açılsın ya da Yeni Klasör aç Masaüstüne yine sağ tıklayıp dosyaları çıkart da diyebilirsin..
-
Ben sana baştan anlatayım
Deamom tools ile çalıştır install yap ama (C:/program files) install yaparken o sana nere kurulacağını soruyor dizin gösteriyor yani içine yap kurulumu , sonra internetten pes 2013 crack indir pes 2013 kurulu olduğu dizine at oyuna gir bukadar basit hocam.
-
Hocam sorun şu: hedef klasör bulamıyorum. Farklılık olsun diye C: yerine D:'ye kurdum hemen. Normal başka oyunları kursam Klasör oluşurdu. Bunda 30 MB'lık uygulama dosyası ile settings var. Crack'i bunların yanına mı atayım?
Edit: bir de img klasörü var içinde Disk Görüntüsü Dosyaları var
Dentist tarafından 09/Ara/13 18:21 tarihinde düzenlenmiştir
