folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Pes 2013 .İso Kurarken Sorun?



Pes 2013 .İso Kurarken Sorun?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    zamunda.net'ten yaklaşık 6 GB'lık setup indirdim .iso uzantılı.

    ardından deamon tools kurdum bilgisayara ve ordan yükleme yaptım.

    Yalnız oyunu windowsun oyunlar klasörüne kurduğu için bir türlü crack yapamadım.

    Ayrıca oyunu başlat diyorum deamon tools da açık ama yine de cd yok hatası veriyor.

    Nedir sebebi?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Winrar ile açıp kursan sorun olmaz bence..


    Kendine İyi Bak ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    onu nasıl yapacağım hocam

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkroques61
    darkroques61's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    The_Cure bunu yazdı

    onu nasıl yapacağım hocam

    Sağ tıklayıp Birlikte Aç de Winrar'ı seç açılsın ya da Yeni Klasör aç Masaüstüne yine sağ tıklayıp dosyaları çıkart da diyebilirsin..


    Kendine İyi Bak ..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Ben sana baştan anlatayım

     

    Deamom tools ile çalıştır install yap ama (C:/program files) install yaparken o sana nere kurulacağını soruyor dizin gösteriyor yani içine yap kurulumu , sonra internetten pes 2013 crack indir pes 2013 kurulu olduğu dizine at oyuna gir bukadar basit hocam.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dentist
    Dentist's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    Hocam sorun şu: hedef klasör bulamıyorum. Farklılık olsun diye C: yerine D:'ye kurdum hemen. Normal başka oyunları kursam Klasör oluşurdu. Bunda 30 MB'lık uygulama dosyası ile settings var. Crack'i bunların yanına mı atayım?

    Edit: bir de img klasörü var içinde Disk Görüntüsü Dosyaları var

    Dentist tarafından 09/Ara/13 18:21 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 761 Toplam Mesaj: 6