Pes 6 Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    ya arkadaslar şimdi ben pes 6 yı kuralı 1ay oluyor oyuna yeni alıstım oyun zorluk dercesini arttırcam ama bu ayarı hiç biryerde bulamıom bide hızlı kosarkene saga sola gidemiom makine ötüyo bunun da caresi nedir


    destination@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cerololo
    Cerololo's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Ötme olayı birkaç tuşa aynı anda bastığın zaman oluyor.Pc nin içinde küçük bir hoparlör gibi bişr şey olur onu sökersen ses çıkmaz ama yinede sağa sola dönme olayı aynı kalır.Onun içinde klavyeyi değiştirirsen o da ortadan kalkar sanırsam.Çünkü benim int. cafede bazı pclerde aynı sorun oluyor bazılarında olmuyor.Bu da klavye çeşitlerindendir herhalde.

    Son olarak da oyunun zorluk derecesi maça başlarken stadyumu seçme ekranında 5 tane yıldız olur.Yıldızlar zorluk derecesini temsil etmektedir.Ordan zorluğu ayarlayabilirsin.


    Çapayı bırakırıp eve dönmek gibi seviyorum seni.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    cerololo ses cıksın önemli diilde islevini yerine getirsin bide zorluk dercesi nin yıldız olayı winiing de oluyo bunda öle diil ilk oyunu kurduumda sordu bi daha da göremedim walla

    destination@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cerololo
    Cerololo's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek
    Bi 5dk ver bana bakayım bi daha.

    Çapayı bırakırıp eve dönmek gibi seviyorum seni.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cerololo
    Cerololo's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Erkek

    Maça difficulty var ya işte orda ayarı kardeşim sen nasıl bulamadın? :D


    Çapayı bırakırıp eve dönmek gibi seviyorum seni.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    nasıl yauw bak şimdi p1 den giriom oyuna öle bişi yok

    edit : tamam tama exhibition dan girince oluyomus cok saol oldu şimdi


    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 931 Toplam Mesaj: 6