Pes2008 Vs Fifa08
-
http://www.pcaction.de/?menu=browser&mode=article&article_id=614617&entity_id=-1&image_id=701521&overview=yes&page=1
artık ea sports fifa cıkarmamalı :) yenilik sıfır 2007den grafik olarak bi farkı yok ki pes6 zaten fifa07 nin eline veriordu
pes2008 farkı iyice acacak
pes 3-4-5-6-2008 sürekli gelişme gösterirken ea sports sahip oldugu etiketin ve 90lardan beri cıkardıgı gelenegin/alıskanlıgın üstüne yattı
sonuc:pes rulz :)
-
SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
-----------------------------http://www.metacafe.com/watch/856003/fifa_08_unbelievable_bug_the_goal_that_didnt_count/
Baska sorusu olan ? :)
-----------------------------bir fifa klasiği :D
-
10 senedir winning eleven oynarız hala oynarız en son fifaya para werme sebebim kapağının winning eleven olması ancak içinden fifa çıkmasıydı amk fifayı satmak için winning eleven cdsine yüklemişler :) turnuva yaparsak ben warım lemuria beni bilir nasıl oynadığımı istanbuldaysanız toplaşalım bi ara :)
Toplam Hit: 961 Toplam Mesaj: 3
