folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Pes2008 Vs Fifa08



Pes2008 Vs Fifa08

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.pcaction.de/?menu=browser&mode=article&article_id=614617&entity_id=-1&image_id=701521&overview=yes&page=1

     

    artık ea sports fifa cıkarmamalı :) yenilik sıfır 2007den grafik olarak bi farkı yok ki pes6 zaten fifa07 nin eline veriordu

    pes2008 farkı iyice acacak

    pes 3-4-5-6-2008 sürekli gelişme gösterirken ea sports sahip oldugu etiketin ve 90lardan beri cıkardıgı gelenegin/alıskanlıgın üstüne yattı

    sonuc:pes rulz :) 


    Amphetamine Logic.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.metacafe.com/watch/856003/fifa_08_unbelievable_bug_the_goal_that_didnt_count/

     

    Baska sorusu olan ? :)


    -----------------------------

     bir fifa klasiği :D


    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    10 senedir winning eleven oynarız hala oynarız en son fifaya para werme sebebim kapağının winning eleven olması ancak içinden fifa çıkmasıydı amk fifayı satmak için winning eleven cdsine yüklemişler :) turnuva yaparsak ben warım lemuria beni bilir nasıl oynadığımı istanbuldaysanız toplaşalım bi ara :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
Toplam Hit: 961 Toplam Mesaj: 3