Pes2009 Yardım ?
-
arkadaşlar pes 2009 da kendime bir takım kuruyorum da bana amblem lazım yardımcı olurmusunuz
-
googleda vardır
-
google de nerede war
-

Ak parti yazısını sil kendi takımını yaz :\
-
o kesinlikle olmaz
-
http://images.google.com.tr/images?client=opera&rls=tr&q=amblem&sourceid=opera&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=tr&tab=wi
neyse senin takımın adı ne?
-
avni yel sk
-

bilmem beğenirmisin :)
-
pes artık
-
Toplam Hit: 1081 Toplam Mesaj: 10
