Peugeot Bipper Hk Yardım
-
Arkadaşlar merhaba
bir kampanyadan 24700 tl ye 2011 model sıfır PEUGEOT Bipper Kombi Comfort Plus 1.4 HDI 70 Hp Manuel (İlave özellikler; Alüminyum alaşım jant, sol sürgülü yan kapı, klima, tavan barları fiyata dahil) alma şansım var bu aracın aynı opsiyonlarda bayi fiyatı 28500 yaklaşık 4000 tl ucuza geliyor. sormak istediğim soru şu bu bipperler nasıl araçlardır kronik sorunları vs varmı ayrıca fabrika değerleri olan 100 km de 4 lt ortalama değerlerini tutturabilmek mümkünmü ? kısacası araçla ilgili bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim -
proxy bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar merhaba
bir kampanyadan 24700 tl ye 2011 model sıfır PEUGEOT Bipper Kombi Comfort Plus 1.4 HDI 70 Hp Manuel (İlave özellikler; Alüminyum alaşım jant, sol sürgülü yan kapı, klima, tavan barları fiyata dahil) alma şansım var bu aracın aynı opsiyonlarda bayi fiyatı 28500 yaklaşık 4000 tl ucuza geliyor. sormak istediğim soru şu bu bipperler nasıl araçlardır kronik sorunları vs varmı ayrıca fabrika değerleri olan 100 km de 4 lt ortalama değerlerini tutturabilmek mümkünmü ? kısacası araçla ilgili bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim
-----------------------------ciddi bir fiyat indirimi var bu çok iyi, yalnız bu tip araçlar yüksek kasalı otomobillerden farksız ve iç hacmi oldukça küçük. 1.köprüden geçebilecek misin? 70hp oldukça güçsüz, yıllık vergisi ne kadar bunlara da bak. aslına bakarsan ticari araç sınıfına giren bir şeye binmek mantıklı değil, k2 src belgesi diye yine tuttururlarsa al başına belayı.
-
2011 fist fiorino 1,3 multijet emotion 75 bg aldım denizbank fiat anlaşmasından
3 yıl kasko bedava araca da hiç peşinatsız ayda 900 tl taksitle 36 ay vadeyle aldım ama vade farkı yok
düşeşe geldi diyebilirim gayrimenkulcülere özel bi kampanyaymış
gayrimenkulcu değilim bu arada
aracın çekiş süper yakıtta da cimri eğer peugeotta buna benziyorsa al derim hoca
aynen bendeki de full aksesuarlı
-
Sen o arabada 100 km de 4 litre değil 6*7 litreyi tuttur.
Arabanın taksitlerini ben ödeyeceğim.
6 yıldır dizel araç kullanan biriyim halada aracım dizel.
Hyundai, pejo, citroen, fiat, VW, Opel, Ford, Toyota hepsini kullandım ve içinde en çok sorun çıkartan pejo olmuştur.Çevremde kim varsa pejoya lanet okuyor.
Aldıkdan 1 ay sonra servisle kanka olan arkadaşlarım var.
Ayrıca Eşşek kadar arabaya 1.4 70 beygir motor koymuş.70 Beygir ne ya ? Yığılıp kalıyor.fiatlarda öyle.
Bende 90 Beygir hyundai Var o bile az geliyor. 70 Beygir o araba için aşırı düşük.Tork desen oda düşük.
-
cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim bana kalsa bende bu tip araçlardan almam ancak bizim peder istiyor ona almayı düşünüyorduk pejo nun servisinin sorunlu olduğunu ve araç sahiplerinin servisle kanka olduğunu bi kaç kişiden daha duymuştum. yakıt konusunda genelde fiat multijetler le eşdeğer yakıtı olduğunu okudum bazı forumlarda. pederi vazgeçirmeye çalışacam herhalde bu gidişle...
-
peugeot iyidir ama o paraya aynı tip zaten fiat fiorino al derim
-
bu özelliklerde fiorinolar 28 29 dan başlıyor
-
haha ben yapıyorum o arabayı bu arada fiorino al demiş bazı arkadaşlar kasa aynı opsiyon aynı ve aynı fabrikada üretiliyor
-
mkrp bunu yazdı:
-----------------------------
haha ben yapıyorum o arabayı bu arada fiorino al demiş bazı arkadaşlar kasa aynı opsiyon aynı ve aynı fabrikada üretiliyor
-----------------------------Düzgün yap o zaman :D
-
abi kullanmadım bnde onunla berlingo arasında gittim berlngo aldım motoru çok zayıf dedi insanlar ama kasasını seviyodum aklımda kalmadı değil ama zayıf motor hani ticari olarak kullanacaksan işine gelmez ama binek keyfi olarak kullancaksanda kaldırır sanırım snei çokta üstünde durma... vergisi falanda ticari bunlarda aklında bulunsun hani bazı yerlere giremiyosun... hoş bn ankaralıyım mesela burda da kızılaya giremiyosun ticariyle ama bn girdim kaç kere bişi olmadı kapalı kasaları almıyolar sadece...
benimkisi 92 beygir dizel berlingo 7.5 litre yakıyorum hani o kağıt üstündeki değerler bnmki içinde 5 5buçuk falandı unut ynai sen onları =)
-
pejodan uzakdur derim bende pejonun birçok modelini kullandım onun için pejo alma derim sana
nedeni= halk arasında adı yahudi merdesidir
belli bir kullanımdan sonra kullanıma baglı olarak ön takım arzası ve kullanılan bazı kalitesiz içlikden dolayı araç içinde deformasyon 2 senelik araçlarına bak hep görürsün
kornik şanzıman sorunu pejolarda artık kemikleşmiş bişey
pahalı yedek parça pahalı servis. daha say say bitmez pejodan uzakdur yerli üretim al parça ucuz en azından heryerde var o alıcagın arabanın bile en ufak hatasında fransadan beklersin.
