folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Peugeot Bipper Hk Yardım



Peugeot Bipper Hk Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    Arkadaşlar merhaba 
    bir kampanyadan 24700 tl ye 2011 model sıfır PEUGEOT Bipper Kombi Comfort Plus 1.4 HDI 70 Hp Manuel (İlave özellikler; Alüminyum alaşım jant, sol sürgülü yan kapı, klima, tavan barları fiyata dahil) alma şansım var bu aracın aynı opsiyonlarda bayi fiyatı 28500 yaklaşık 4000 tl ucuza geliyor. sormak istediğim soru şu bu bipperler nasıl araçlardır kronik sorunları vs varmı ayrıca fabrika değerleri olan 100 km de 4 lt ortalama değerlerini tutturabilmek mümkünmü ? kısacası araçla ilgili bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    proxy bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaşlar merhaba 
    bir kampanyadan 24700 tl ye 2011 model sıfır PEUGEOT Bipper Kombi Comfort Plus 1.4 HDI 70 Hp Manuel (İlave özellikler; Alüminyum alaşım jant, sol sürgülü yan kapı, klima, tavan barları fiyata dahil) alma şansım var bu aracın aynı opsiyonlarda bayi fiyatı 28500 yaklaşık 4000 tl ucuza geliyor. sormak istediğim soru şu bu bipperler nasıl araçlardır kronik sorunları vs varmı ayrıca fabrika değerleri olan 100 km de 4 lt ortalama değerlerini tutturabilmek mümkünmü ? kısacası araçla ilgili bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim


    -----------------------------

    ciddi bir fiyat indirimi var bu çok iyi, yalnız bu tip araçlar yüksek kasalı otomobillerden farksız ve iç hacmi oldukça küçük. 1.köprüden geçebilecek misin? 70hp oldukça güçsüz, yıllık vergisi ne kadar bunlara da bak. aslına bakarsan ticari araç sınıfına giren bir şeye binmek mantıklı değil, k2 src belgesi diye yine tuttururlarsa al başına belayı.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    2011 fist fiorino 1,3 multijet emotion 75 bg aldım denizbank fiat anlaşmasından

    3 yıl kasko bedava araca da hiç peşinatsız ayda 900 tl taksitle 36 ay vadeyle aldım ama vade farkı yok

    düşeşe geldi diyebilirim gayrimenkulcülere özel bi kampanyaymış

    gayrimenkulcu değilim bu arada

    aracın çekiş süper yakıtta da cimri eğer peugeotta buna benziyorsa al derim hoca

    aynen bendeki de full aksesuarlı

     


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Sen o arabada 100 km de 4 litre değil 6*7 litreyi tuttur.

    Arabanın taksitlerini ben ödeyeceğim.

    6 yıldır dizel araç kullanan biriyim halada aracım dizel.

    Hyundai, pejo, citroen, fiat, VW, Opel, Ford, Toyota hepsini kullandım ve içinde en çok sorun çıkartan pejo olmuştur.Çevremde kim varsa pejoya lanet okuyor.

    Aldıkdan 1 ay sonra servisle kanka olan arkadaşlarım var.

    Ayrıca Eşşek kadar arabaya 1.4 70 beygir motor koymuş.70 Beygir ne ya ? Yığılıp kalıyor.fiatlarda öyle.

    Bende 90 Beygir hyundai Var o bile az geliyor. 70 Beygir o araba için aşırı düşük.Tork desen oda düşük.


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim bana kalsa bende bu tip araçlardan almam ancak bizim peder istiyor ona almayı düşünüyorduk pejo nun servisinin sorunlu olduğunu ve araç sahiplerinin  servisle kanka olduğunu bi kaç kişiden daha duymuştum. yakıt konusunda genelde fiat multijetler le eşdeğer yakıtı olduğunu okudum bazı forumlarda.  pederi vazgeçirmeye çalışacam herhalde bu gidişle...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    griffin
    griffin's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2009
    Erkek
    peugeot iyidir ama o paraya aynı tip zaten fiat fiorino al derim

    Türkiye, kendisine din olarak Kemalizmi almış, başka hiçbir dine hayat hakkı tanımayarak kitlelere zorla dikte ettirmiştir. Oysa en üst belirleyici İslam'ın ilkeleridir. Her şey ona göre belirlenir." -Recep Tayyip Erdoğan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    bu özelliklerde fiorinolar 28 29 dan başlıyor

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkrp
    mkrp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    haha ben yapıyorum o arabayı bu arada fiorino al demiş bazı arkadaşlar kasa aynı opsiyon aynı ve aynı fabrikada üretiliyor


    İnsanlar kahramanları oynuyorlar; çünkü korkaklar. Azizleri oynuyorlar; çünkü kötü ruhlular. Suikastçıyı oynuyorlar; çünkü yanıbaşlarındaki komşularını öldürmek için yanıp tutuşuyorlar. İnsanlar oynuyorlar ; çünkü doğuştan yalancılar!!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    mkrp bunu yazdı:
    -----------------------------

    haha ben yapıyorum o arabayı bu arada fiorino al demiş bazı arkadaşlar kasa aynı opsiyon aynı ve aynı fabrikada üretiliyor


    -----------------------------

    Düzgün yap o zaman :D


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    abi kullanmadım bnde onunla berlingo arasında gittim berlngo aldım motoru çok zayıf dedi insanlar ama kasasını seviyodum aklımda kalmadı değil ama zayıf motor hani ticari olarak kullanacaksan işine gelmez ama binek keyfi olarak kullancaksanda kaldırır sanırım snei çokta üstünde durma... vergisi falanda ticari bunlarda aklında bulunsun hani bazı yerlere giremiyosun... hoş bn ankaralıyım mesela burda da kızılaya giremiyosun ticariyle ama bn girdim kaç kere bişi olmadı kapalı kasaları almıyolar sadece...

    benimkisi 92 beygir dizel berlingo 7.5 litre yakıyorum hani o kağıt üstündeki değerler bnmki içinde 5 5buçuk falandı unut ynai sen onları =)

     


    Zugzwang
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    pejodan uzakdur derim bende pejonun birçok modelini kullandım onun için pejo alma derim sana

     

    nedeni= halk arasında adı yahudi merdesidir

    belli bir kullanımdan sonra kullanıma baglı olarak ön takım arzası ve kullanılan bazı kalitesiz içlikden dolayı araç içinde deformasyon 2 senelik araçlarına bak hep görürsün

    kornik şanzıman sorunu pejolarda artık kemikleşmiş bişey

    pahalı yedek parça pahalı servis. daha say say bitmez pejodan uzakdur yerli üretim al parça ucuz en azından heryerde var o alıcagın arabanın bile en ufak hatasında fransadan beklersin.


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
Toplam Hit: 3938 Toplam Mesaj: 11