Peyk (Tüm Albümler)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    merhaba,

    iki hafta önce tanıdığım, o tarihten beri delice dinlediğim, çok sevdiğim, hatta canlı dinleme fırsatı da bulduğum bir topluluk Peyk. mutlaka bilenler/sevenler vardır ama ben bile yeni keşfettiysem (bak sen!) elbet konudan yararlanacak TBT müridleri vardır.

    aşağıdaki linklerin herhangi birinden Peyk'in bugüne kadar yayınlanan 3 albümünü de indirebilirsiniz (sadece 130 MB). son albüm 192kbps, ilk iki albüm 128 kbps dir (malesef). dinledikten sonra albümlerini satın alıp FLAC olarak paylaşırsanız çok makbule geçer (belki ben yaparım).

    http://s3.dosya.tc/server4/3dccsp/Peyk.rar.html

    https://yadi.sk/d/Jn6x5LnbiSJJB

    https://openload.io/f/haLXaNGU93Q/Peyk.rar

    (Daft'a teşekkürler)

    en ünlü şarkıları:

    https://www.youtube.com/watch?v=0fsLJPxguWU

    bunun yanında birçok klip/canlı kayıtları da youtube üzerinden erişilebilir durumda. bütün şarkıları güzel olan gruplardan.

    şiddetle tavsiye ederim.

    RockZs tarafından 13/Ağu/15 21:42 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    eyvallah paylaşım için, hocut o şarkılarını bilmiyorum da çok sevdiğim bi şarkısı su

    https://www.youtube.com/watch?v=6d3YkLa7PcA

    ben bu aşkın ız-dı-ra-bı-nı!


    black implies white, self implies other, life implies death.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    niye tutulmamış ki bu grup, ilk izlenim olarak gayet beğendim ben.


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    csfrt bunu yazdı

    niye tutulmamış ki bu grup, ilk izlenim olarak gayet beğendim ben.

    boşver tutmasın hocam.

    belki daha sonra..

    adamlar halen çalıyor, dinlemek isteyen varsa takip etsin Peyk'i, tavsiyemdir.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    samato
    samato's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    kadıköy sahnede canlı konserlerine gitmiştim güzel çalıyorlar .

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    sağol Daft.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    don kafa klibi efsaneymiş

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=7wfYzlLxPkY

    itilmişim, kakılmışım, her sürüye katılmışım
    zenginmişim, vermemişim
    fakirmişim, almamışım
    her yol roma, her yol roma
    her yol roma, her yol roma
    gamsız öküz yalamışım kasabımın bıcağını
    her yol roma, her yol roma
    her yol roma’ya çıkmaz
    her yol roma, her yol roma
    her yol roma’ya çıkmaz
    
    miskinmişim, basılmışım
    asiymişim, asılmışım
    gamsız öküz yalamışım kasabımın bıcağını
    her yol roma, her yol roma
    her yol roma, her yol roma
    gamsız öküz yalamışım kasabımın bıcağını
    her yol roma, her yol roma
    her yol roma’ya çıkmaz
    her yol roma, her yol roma
    her yol roma’ya çıkmaz

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    en sevdiklerimden..

    https://www.youtube.com/watch?v=v86NTQb5L3E

    gemiler eski balık için olanı
    kaçak kim ki lan, o da işin yalanı.
    nere kaçarsan kaç felek bulur kaçanı,
    kitlidir ambarlar sanki insan kapanı.
    
    oysa sahiller öyle yakındı,
    uzatsan değerdi ayağın.
    bir gemi batıyor,
    cani sulara...
    
    kilitler var kapıları kapatır,
    sınırlar var insanları kuşatır.
    köleler var kilitleri üretir,
    işte o kilit boğdu kaçakları.
    çünkü kaptanlar korkar isyandan
    fırtınalardan bile fazla.
    çocuklar sarıldı,
    cani sulara...
    
    çünkü kaptan korkar isyandan,
    fırtınalardan bile fazla.
    bir gemi batıyor,
    cani sulara...
    
    yalanı bol kilidi bol dünyanın,
    çilesi bol, kapısı bol, gemisi.
    alçak kaptan sırra kadem o anda...
    keşke anlattıklarım yalan olsa.
    
    işimiz var gücümüz var,
    saçma sapan derdimiz var,
    sözüm ona tanrımız var,
    merhamet yok...
    
    sözde insanlar korkar Allah'tan,
    kal-u beladan bu yana.
    bir gemi batıyor,
    cani sulara..
    
    yalanı bol kölesi bol dünyanın,
    kapısı bol, kilidi bol, gemisi.
    alçak kaptan sırra kadem o anda..,
    keşke anlattıklarım yalan olsa.

     

Toplam Hit: 1236 Toplam Mesaj: 11
peyk rock müzik irfan alış türkçe rock sobe gamsız öküz