philips 9@9a cep telefonu almayı düşünüyorum.ama tereddütdeyim.kullanan arakadaşlar bu telefonun şarjı gerçekten çok gidiyormu? sitesinde max 40 gün yazıyor ama,bir forumda kötüler nitelikte mesajlar var. yane atıyolar 2 gün gitmiyor diyorlar. bilgisi olan arkadaşlar yardımınızı bekliyorum...