folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Philips 9@9A Cep Telefonu Kullananlar Yorumlarınızı Bekliyorum



Philips 9@9A Cep Telefonu Kullananlar Yorumlarınızı Bekliyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sasTimi
    sasTimi's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek

    philips 9@9a cep telefonu almayı düşünüyorum.ama tereddütdeyim.kullanan arakadaşlar bu telefonun şarjı gerçekten çok gidiyormu? sitesinde max 40 gün yazıyor ama,bir forumda kötüler nitelikte mesajlar var. yane atıyolar 2 gün gitmiyor diyorlar. bilgisi olan arkadaşlar yardımınızı bekliyorum...


    ...Elvedayla süslenmiş bir yarının dünündeyim...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    nokiadan şaşma philps ne o epilatör yapsın bence şaşma nokiadan :)

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
Toplam Hit: 1908 Toplam Mesaj: 2