Philips Go Gear MP3 Sorun?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    Sayın Mürit ve Müride arkadaşlarım Mp3 ü bilgisayara bağlıyorum do not disconnecy yazıyor açma tuşuna basıyorum açılmıyor sorun neyden kaynaklanıyor.Garanti süreside geçen aylarda bitti tamir edilebilirmidir sizce?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    İşletim Sistemi Uyuşmazlığı Olabilir
    Mp3 Çaların Yazılımsal Bi Sorunu Olabilir
    Başka Bilgisayarda Dene Gene Olmassa Servise Götür
    Yazılımsal Bi Sorun Varsa En İyi Onlar Halleder..

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    firmware update denesene bi

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek
    firemware'le alakası yok
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkF4Te
    DarkF4Te's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek
    aynı mp3ten arkadasımda vardır satın aldıgında urunun serıal numarası oluyor http://www.turkey.philips.com/index.page adresınden o kodu gırıp urununu legalleştirrisen bulundugun bolgedeki philips teknık servıslerınde urununun her turlu sorununu en az 1 yıl boyunca gıderıyorlar gerekırse yenılıyorlar (ki arkadasın mp3 yenılemişlerdi) onu bır dene derım (:

    yazılımla alakalı olmayabılır arıza :/
    değeri 70 lira falandı sanırım onların (emin değilim tabe) sen yınede en yakın teknık servıse gotur eger serıal aktıvıtasyonu ıcın gec kalmıssan bıle cok fazla para alacaklarını sanmıyorum (:
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    aynı mp3 ten bende aldım 6 ay falan önce pişman oldum. içine şarkı atıyorum göstermiyo bazen de şarkı atarken parametre hatası diyo kırmam yakındır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek
    Arkadaşlar bir keresinde içine su kaçmıştı ondan olabilirmi.Ancak ondan sonra çalışmıştı.
Toplam Hit: 1546 Toplam Mesaj: 7