Philips Kulaklık Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    geçen sene gold.com'dan Philips O'neill The Bend kulaklık almıştım kulaklık biraz yırtılmaya başladı pritt, uhu ile yapıştırdım hatta iyice yırtılmasın diye ince koruyucu bez ile kullanıyordum ama artık o da fayda etmedi tamamen parçalandı içerideki sarı sünger çıktı.

    şimdi bunu garantiye göndersem %99 kullanıcı hatası derler ona eminim de tamir etmeye ne kadar isterler?

    son olarak kulaklığı ankara'daki philips servisine mi götüreyim yoksa gold magazasına mı götüreyim onlar ilgilensin 

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    yapıştırma olayları olmasaymış belki değişim yapabilirlermiş gibi duruyo abi götürsende bişey olucağını sanmam bahane etme durumları çok yüksek

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    güzelcene bali sür yapıştır.. milletin nazını çekme aynen devam..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adeleks
    adeleks's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    2 ay oldu hala kulaklık gelecek ankamall teknik servisi de mal arkadaş sadece sünger değişimi olacak diyorum kulaklığın arızası neydi diyor hala ısrarla. gold da çalışan yardımcı olacak birileri var mı ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    geçen iş günlerini hesapla, yasal süreyi geçmişse yeni ürün talep et. 


    test 1 2
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavitutku
    mavitutku's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2011
    Erkek
    adeleks bunu yazdı

    geçen sene gold.com'dan Philips O'neill The Bend kulaklık almıştım kulaklık biraz yırtılmaya başladı pritt, uhu ile yapıştırdım hatta iyice yırtılmasın diye ince koruyucu bez ile kullanıyordum ama artık o da fayda etmedi tamamen parçalandı içerideki sarı sünger çıktı.

    şimdi bunu garantiye göndersem %99 kullanıcı hatası derler ona eminim de tamir etmeye ne kadar isterler?

    son olarak kulaklığı ankara'daki philips servisine mi götüreyim yoksa gold magazasına mı götüreyim onlar ilgilensin 

     

    kardeşim bende aynı kulaklığın yeşili var. ufak bi fiyata vereyim sana yada takaslık bişilerde olur. 


    Sabahları HeRo Akşamları MeRrO
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    ben philips kulaklığımı ilk verdiğim de tamir ettiler ikinci de değişim yaptılar bence görüt 30 tl lik kulaklık dı


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
Toplam Hit: 1112 Toplam Mesaj: 7