Philips Kulaklık Sorunu
-
geçen sene gold.com'dan Philips O'neill The Bend kulaklık almıştım kulaklık biraz yırtılmaya başladı pritt, uhu ile yapıştırdım hatta iyice yırtılmasın diye ince koruyucu bez ile kullanıyordum ama artık o da fayda etmedi tamamen parçalandı içerideki sarı sünger çıktı.
şimdi bunu garantiye göndersem %99 kullanıcı hatası derler ona eminim de tamir etmeye ne kadar isterler?
son olarak kulaklığı ankara'daki philips servisine mi götüreyim yoksa gold magazasına mı götüreyim onlar ilgilensin

-
yapıştırma olayları olmasaymış belki değişim yapabilirlermiş gibi duruyo abi götürsende bişey olucağını sanmam bahane etme durumları çok yüksek
-
güzelcene bali sür yapıştır.. milletin nazını çekme aynen devam..
-
2 ay oldu hala kulaklık gelecek ankamall teknik servisi de mal arkadaş sadece sünger değişimi olacak diyorum kulaklığın arızası neydi diyor hala ısrarla. gold da çalışan yardımcı olacak birileri var mı ?
-
geçen iş günlerini hesapla, yasal süreyi geçmişse yeni ürün talep et.
-
adeleks bunu yazdı
geçen sene gold.com'dan Philips O'neill The Bend kulaklık almıştım kulaklık biraz yırtılmaya başladı pritt, uhu ile yapıştırdım hatta iyice yırtılmasın diye ince koruyucu bez ile kullanıyordum ama artık o da fayda etmedi tamamen parçalandı içerideki sarı sünger çıktı.
şimdi bunu garantiye göndersem %99 kullanıcı hatası derler ona eminim de tamir etmeye ne kadar isterler?
son olarak kulaklığı ankara'daki philips servisine mi götüreyim yoksa gold magazasına mı götüreyim onlar ilgilensin

kardeşim bende aynı kulaklığın yeşili var. ufak bi fiyata vereyim sana yada takaslık bişilerde olur.
-
ben philips kulaklığımı ilk verdiğim de tamir ettiler ikinci de değişim yaptılar bence görüt 30 tl lik kulaklık dı
