Philips MPEG4 Gogear Ariaz Alınır Mı.
-
nedersiniz arkadaşlar bu alete 150 verip alim mi değer mi.
-
o fiyata ipod alınır
-
2 philips ürünü aldım. biri mp3 player diğeri body groom traş makinesiydi. ikisinde de pişman oldum. philips'in sadece adı var başka bir bku yok.150'ye en iyi mp3 playerı almak istiyorsan. amerikadan getirt. burada 150'ye aldığın şeyi amerikadan 70'e falan getiriyorsun. sandisk clip veya iriver o paraya alabileceiğin en baba cihazlardır.
-
hocam ben kullanıyorum gayet memnunum 4 gb var bende.
-
gittigidiyordan aldım bi adamdan "yenilenmiş" oyuncak gibi duruyor birde sesi tatmin edici gelmedi bana geri yolladım..alıyosan sıfırını al genede
Toplam Hit: 1126 Toplam Mesaj: 5
