Photo Shop Sorunum ?
-
s.a
bir süre önce photo shop yükledim kullanıyordum gayetde iyi çalışıyordu sonra buna bişeyler oldu save as save
yani kaydetmey çalışınca donup kalıyor sadece photo shop donuyor ama hiç biyeerine tıklanmıyor
anca görev yöneticisi ile kapanıyor sorun nedir acaba anlayan varmı
-
Silip baştan kurmayı denedin mi?
P.Shop'u Program Ekle / Kaldır'dan sil, sonra Program Files ve Documents and Settings alt dizinlerindeki Photoshop'a ait tüm dosyaları sil.
Muhtemelen düzelecektir.
-
denemiştim ama senin için tekrar denicem :D
-
Bnecede dene... ;) Kaldırdıktan SOnra Dosyalrın tamamen silindiğinden emin ol...
-
arkadaşalr saat kaç oldu ugraştım kaldırdım tamamen yeniden kurdum yine aynı :S neden böyle yapıyor
Toplam Hit: 976 Toplam Mesaj: 5
