Photo Shop Sorunum ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dirka
    dirka's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    s.a

    bir süre önce photo shop yükledim kullanıyordum gayetde iyi çalışıyordu sonra buna bişeyler oldu save as save

    yani kaydetmey çalışınca donup kalıyor sadece photo shop donuyor ama hiç biyeerine tıklanmıyor

    anca görev yöneticisi ile kapanıyor sorun nedir acaba anlayan varmı

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Silip baştan kurmayı denedin mi?

    P.Shop'u Program Ekle / Kaldır'dan sil, sonra Program Files ve Documents and Settings alt dizinlerindeki Photoshop'a ait tüm dosyaları sil.

    Muhtemelen düzelecektir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dirka
    dirka's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    denemiştim ama senin için tekrar denicem :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Bnecede dene... ;) Kaldırdıktan SOnra Dosyalrın tamamen silindiğinden emin ol...

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dirka
    dirka's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    arkadaşalr saat kaç oldu ugraştım kaldırdım tamamen yeniden kurdum yine aynı :S neden böyle yapıyor
Toplam Hit: 976 Toplam Mesaj: 5