Photoshop CC Neler Getirdi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    resulkaynar
    resulkaynar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek

    - Arkadaşlar Creative Cloud'la adobe işleri biraz karıştırmış sanki, system32/hostuna crack'i eklesemde photshopu her açtığımda adobe giriş hesabıma giriş istiyor. Son 6 günüm :)


    - İkincisi her zaman kullanılan extract bölümü nerede? Kısayolu Ctrl+Alt+X idi amma onuda bulamadım !?


    Yardımı dokunabilecek olan ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    amtlib.dll ile crack yapacaksın. İnternette ara her yerde kaynıyor. Host dosyasına dokunmadan rahatça kullanıyorum. Çoğu adobe ürünü amtlib.dll ile crackleniyor.


    :|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    amtlib.dll ile crack yapacaksın. İnternette ara her yerde kaynıyor. Host dosyasına dokunmadan rahatça kullanıyorum. Çoğu adobe ürünü amtlib.dll ile crackleniyor.

    cc öyle cracklenmez şahsen yüklemeye bile yeltenmedim. Konu sahibi, eğer her hangi bir programından para kazanıyorsan almanı öneririm aylık fiyatları ucuz.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    resulkaynar
    resulkaynar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek

    Yok hocam ya, kurumsal kullanmıyorum. Babam photoshop öğrenmek istiyormuş onun bilgisayarına yükledim. Hala da çözüm bulabilmiş değilim. Bu arada bugün bayram herkesin bayramı mübarek olsun.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Huerfanos
    Huerfanos's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    cs3 extended rullz. neyine yetmiyor ki


    Anarsistherif...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    Huerfanos bunu yazdı

    cs3 extended rullz. neyine yetmiyor ki

    http://www.adobegunlugu.com/adobe-cc-yenilikleri/


    ne diyon?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    resulkaynar
    resulkaynar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek

    Onda da adobe kimliği istiyor ve nedense .dll yoluyla da hosts yoluylada crack olmuyor.  Ayrıca bir yolu bulunursa cc yüklemek mantıklı, değilse cs zorlanabilir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    resulkaynar bunu yazdı

    Onda da adobe kimliği istiyor ve nedense .dll yoluyla da hosts yoluylada crack olmuyor.  Ayrıca bir yolu bulunursa cc yüklemek mantıklı, değilse cs zorlanabilir.

    buyur hocu, Adobe CC 32 ve 64 bit crack.

    amtlib.dll bildiğimiz. CC'nin tüm sürümlerini crackleyebilirsin.

    %100 çalışıyor :)

    http://s3.dosya.tc/server12/ZqQKoe/AdobeCCCrack.zip.html

    Daniel-Koo tarafından 15/Eki/13 17:13 tarihinde düzenlenmiştir

    ne diyon?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackhammer
    blackhammer's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2003
    Erkek

    cc'ye mi gecsek ne yapsak


    ph"nglui mglw"nafh cthulhu r"lyeh wagh"nagl fhtagn
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    resulkaynar
    resulkaynar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı
    resulkaynar bunu yazdı

    Onda da adobe kimliği istiyor ve nedense .dll yoluyla da hosts yoluylada crack olmuyor.  Ayrıca bir yolu bulunursa cc yüklemek mantıklı, değilse cs zorlanabilir.

    buyur hocu, Adobe CC 32 ve 64 bit crack.

    amtlib.dll bildiğimiz. CC'nin tüm sürümlerini crackleyebilirsin.

    %100 çalışıyor :)

    http://s3.dosya.tc/server12/ZqQKoe/AdobeCCCrack.zip.html

    işte budur. bu amtlib bir başka dostum. şaka maka oldu abi çok teşekkür ederim ya. 

Toplam Hit: 1288 Toplam Mesaj: 10