Photoshop CC Neler Getirdi?
-
- Arkadaşlar Creative Cloud'la adobe işleri biraz karıştırmış sanki, system32/hostuna crack'i eklesemde photshopu her açtığımda adobe giriş hesabıma giriş istiyor. Son 6 günüm :)
- İkincisi her zaman kullanılan extract bölümü nerede? Kısayolu Ctrl+Alt+X idi amma onuda bulamadım !?
Yardımı dokunabilecek olan ? -
amtlib.dll ile crack yapacaksın. İnternette ara her yerde kaynıyor. Host dosyasına dokunmadan rahatça kullanıyorum. Çoğu adobe ürünü amtlib.dll ile crackleniyor.
-
pesimistzombie bunu yazdı
amtlib.dll ile crack yapacaksın. İnternette ara her yerde kaynıyor. Host dosyasına dokunmadan rahatça kullanıyorum. Çoğu adobe ürünü amtlib.dll ile crackleniyor.
cc öyle cracklenmez şahsen yüklemeye bile yeltenmedim. Konu sahibi, eğer her hangi bir programından para kazanıyorsan almanı öneririm aylık fiyatları ucuz.
-
Yok hocam ya, kurumsal kullanmıyorum. Babam photoshop öğrenmek istiyormuş onun bilgisayarına yükledim. Hala da çözüm bulabilmiş değilim. Bu arada bugün bayram herkesin bayramı mübarek olsun.
-
cs3 extended rullz. neyine yetmiyor ki
-
Huerfanos bunu yazdı
cs3 extended rullz. neyine yetmiyor ki
-
Onda da adobe kimliği istiyor ve nedense .dll yoluyla da hosts yoluylada crack olmuyor. Ayrıca bir yolu bulunursa cc yüklemek mantıklı, değilse cs zorlanabilir.
-
resulkaynar bunu yazdı
Onda da adobe kimliği istiyor ve nedense .dll yoluyla da hosts yoluylada crack olmuyor. Ayrıca bir yolu bulunursa cc yüklemek mantıklı, değilse cs zorlanabilir.
buyur hocu, Adobe CC 32 ve 64 bit crack.
amtlib.dll bildiğimiz. CC'nin tüm sürümlerini crackleyebilirsin.
%100 çalışıyor :)
http://s3.dosya.tc/server12/ZqQKoe/AdobeCCCrack.zip.html
Daniel-Koo tarafından 15/Eki/13 17:13 tarihinde düzenlenmiştir -
cc'ye mi gecsek ne yapsak
-
Daniel-Koo bunu yazdıresulkaynar bunu yazdı
Onda da adobe kimliği istiyor ve nedense .dll yoluyla da hosts yoluylada crack olmuyor. Ayrıca bir yolu bulunursa cc yüklemek mantıklı, değilse cs zorlanabilir.
buyur hocu, Adobe CC 32 ve 64 bit crack.
amtlib.dll bildiğimiz. CC'nin tüm sürümlerini crackleyebilirsin.
%100 çalışıyor :)
http://s3.dosya.tc/server12/ZqQKoe/AdobeCCCrack.zip.html
işte budur. bu amtlib bir başka dostum. şaka maka oldu abi çok teşekkür ederim ya.
