folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Photoshop Cs3 İngılızce Keygenlı Acıl



Photoshop Cs3 İngılızce Keygenlı Acıl

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    similac35
    similac35's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ekim/2010
    Erkek

    photoshop cs3 ingılızce keygenlı acıl lazım arkdaslar elınde olan warsa tek lınk yollayabılıyrmı


    Adam uzaydan dünyaya atlıyor bızde hala sümüklünün teki mesaj atacak diye telefonla tuvalete giriyoruz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Keygensiz çözüm.

    C:\Program Files\Common Files\Adobe\Adobe PCD\cache\cache.db dosyasını sil.

    Programı aç cache.db dosyasını salt okunur yap seri numarasını gir next'e bas.
    Kayıt ekranında register later'ı seç.
    Kayıt ekranı tekrar çıktığı zaman cache.db dosyasının salt okunur özelliğini kaldır. Üst taraftan Do Not Register seç. Continue tıkladıktan sonra cache.db dosyasını salt okunur yap.

    1330-1120-8880-8455-6046-8891

     

    Başka photoshop kurarsan cache.db dosyası salt okunur olduğu için sorun yaşayabilirsin.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    similac35
    similac35's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ekim/2010
    Erkek

    DarkSkull bunu yazdı:
    -----------------------------

    Keygensiz çözüm.

    C:\Program Files\Common Files\Adobe\Adobe PCD\cache\cache.db dosyasını sil.

    Programı aç cache.db dosyasını salt okunur yap seri numarasını gir next'e bas.
    Kayıt ekranında register later'ı seç.
    Kayıt ekranı tekrar çıktığı zaman cache.db dosyasının salt okunur özelliğini kaldır. Üst taraftan Do Not Register seç. Continue tıkladıktan sonra cache.db dosyasını salt okunur yap.

    1330-1120-8880-8455-6046-8891

     

    Başka photoshop kurarsan cache.db dosyası salt okunur olduğu için sorun yaşayabilirsin.


    -----------------------------

     

    ıse yaradı saolasın hocam (:


    Adam uzaydan dünyaya atlıyor bızde hala sümüklünün teki mesaj atacak diye telefonla tuvalete giriyoruz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Farklı bir adobe ürünü kullanırsan unutma sorun yaşarsan cache.db dosyasının salt okunur özelliğini kaldır. Photoshop'u açarken tekrar salt okunur yap. Onutup açarsan aynı işlemleri tekrar yapman gerekir. Bu arada bilgisayarın eski değilse cs5 tavsiye ederim.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    similac35
    similac35's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ekim/2010
    Erkek

    cs3 daha gusel gelıo cs5 pek sarmadı alısamadm .D

     


    Adam uzaydan dünyaya atlıyor bızde hala sümüklünün teki mesaj atacak diye telefonla tuvalete giriyoruz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek

    Ben de öyle diyordum 3 gün kullandıktan sonra vazgeçemez oldum. Sadece alt tuşunu basılı tutaracak fırça büyüklüğü ve sertliği ayarlama özelliği bile yeter. Şu anda eski sürümleri kullanamıyorum çok hantal geliyor.

Toplam Hit: 855 Toplam Mesaj: 6