Photoshop Cs5 Disk Full.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Selamın aleyküm kardeşlerim abilerim müridler. :) 

    Photoshop cs5 i kurdum c: Full olduğu için cs5 de çalışma açamıyorum disk full hatası alıyorum

    C: yi de boşaltamam hepsi gerekli şeyler ama e: bölümüm 50gb boş alan var şimdi sorum sizlere bu photoshop'un kaydetme yeni tasarım vs.

    Hepsini e: ye aktarmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim 1-2 iş var fakat photoshop ' da sıkıntı var yardım lazım bekliyorum. :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    c deki dosyaların 50gbını e ye taşısan? :)


    :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek
    Calismani farkli kaydedip e ye göm canim müridim

    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Eredanne
    Eredanne's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2011
    Erkek

    wasd bunu yazdı:
    -----------------------------

    c deki dosyaların 50gbını e ye taşısan? :)


    -----------------------------

    Great Idea!

    Uzun sürer diyorsan uyumadan önce yapabilirsin bu işi :)


    http://194.71.107.80/ Thepiratebay.se'e burdan ulaşabilirsiniz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    Maddox bunu yazdı:
    -----------------------------

    Selamın aleyküm kardeşlerim abilerim müridler. :) 

    Photoshop cs5 i kurdum c: Full olduğu için cs5 de çalışma açamıyorum disk full hatası alıyorum

    C: yi de boşaltamam hepsi gerekli şeyler ama e: bölümüm 50gb boş alan var şimdi sorum sizlere bu photoshop'un kaydetme yeni tasarım vs.

    Hepsini e: ye aktarmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim 1-2 iş var fakat photoshop ' da sıkıntı var yardım lazım bekliyorum. :)


    -----------------------------

    hacım 50 gb boş varsa nie C ye yüklendin ki.. bnmde öle sorunum vardı yeni bi laptop aldık kurtuldum habire boşalt işinden...  Ccleanerla bi taratıyodum yaklaşık bi 1 2 gb açılıyodu.. :D   istersen öle bişey yap  acele ise e ye kaydet.. dedikleri gibi


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    saolun canım müridlerim. :)

    10gb boşalttım,şimdi müridlere yardım zamanı... :)

Toplam Hit: 1667 Toplam Mesaj: 6