Photoshop CS6 3D Menüsü
-
Photoshop CS6 kurdum 3D menüsü var fakat pasif. ekran kartının son güncelleştirmelerini yaptım OpenGL ayarınıda yaptım fakat programda bu şekilde uyarı veriyor.


Ekran kartı yetersiz olduğu için mi bu uyarı veya varmıdır bi çözümü ?
-
Bende de 2 gb ekran kartı var ama bende de aktif değil daha fazla bilgi al diyorum web sayfası açılıyo.
Edit : GT630M ekran kartı var bende
JuMaN tarafından 04/Ağu/13 13:29 tarihinde düzenlenmiştir -
ati hd 4350 var masaüstü pc'mde 3D aktif durumda.
Dizüstümde ati hd 545v var ondada 3D aktif.
-
Herhangi bir çalışma sayfası açmadan orasının nasıl aktif olacağını düşünüyorsun?
Bir çalışma sayfası aç, en basitinden bi kutu çiz aktif olması gerekiyor?
-
Daniel-Koo bunu yazdı
Herhangi bir çalışma sayfası açmadan orasının nasıl aktif olacağını düşünüyorsun?
Bir çalışma sayfası aç, en basitinden bi kutu çiz aktif olması gerekiyor?
o şekildede olmadığı için yardım istiyorum zaten. çalışma sayfası olmadan aktif olmayacağını bizde biliyoruz.
-
Hocam algılanan grafik işlemcisi bölümünde de birşey göstermiyor. Senin ne var ki bilgisayarında ekran kartı olarak ?
-
Daniel-Koo bunu yazdı
Herhangi bir çalışma sayfası açmadan orasının nasıl aktif olacağını düşünüyorsun?
Bir çalışma sayfası aç, en basitinden bi kutu çiz aktif olması gerekiyor?
Şimdi denedim ufak bi çalışma açtım 3D aktif oldu.
-
ndmylmz bunu yazdı
Hocam algılanan grafik işlemcisi bölümünde de birşey göstermiyor. Senin ne var ki bilgisayarında ekran kartı olarak ?
ati radeon x300/x550/x1050 series :) Pc eski ama vardır belki bi yolu 3D aktif etmek için
Webci58 tarafından 04/Ağu/13 13:49 tarihinde düzenlenmiştir -
3D çalışabilmek için katmanların normal katmandan farklı olması gerekmiyor muydu ?
edit : http://prntscr.com/1jbpt3 bunun gibi ?
erc tarafından 04/Ağu/13 15:30 tarihinde düzenlenmiştir
