Photoshop CS6 3D Menüsü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek

    Photoshop CS6 kurdum 3D menüsü var fakat pasif. ekran kartının son güncelleştirmelerini yaptım OpenGL ayarınıda yaptım fakat programda bu şekilde uyarı veriyor.

     

    Ekran  kartı yetersiz olduğu için mi bu uyarı veya varmıdır bi çözümü ?


    Frontend Dev.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Bende de 2 gb ekran kartı var ama bende de aktif değil daha fazla bilgi al diyorum web sayfası açılıyo.

     

    Edit : GT630M ekran kartı var bende

    JuMaN tarafından 04/Ağu/13 13:29 tarihinde düzenlenmiştir

    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    ati hd 4350 var masaüstü pc'mde 3D aktif durumda.

    Dizüstümde ati hd 545v var ondada 3D aktif.


    Gel bili bili gates
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Herhangi bir çalışma sayfası açmadan orasının nasıl aktif olacağını düşünüyorsun? 

    Bir çalışma sayfası aç, en basitinden bi kutu çiz aktif olması gerekiyor?


    ne diyon?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı

    Herhangi bir çalışma sayfası açmadan orasının nasıl aktif olacağını düşünüyorsun? 

    Bir çalışma sayfası aç, en basitinden bi kutu çiz aktif olması gerekiyor?

    o şekildede olmadığı için yardım istiyorum zaten. çalışma sayfası olmadan aktif olmayacağını bizde biliyoruz.


    Frontend Dev.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam algılanan grafik işlemcisi bölümünde de birşey göstermiyor. Senin ne var ki bilgisayarında ekran kartı olarak ?


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı

    Herhangi bir çalışma sayfası açmadan orasının nasıl aktif olacağını düşünüyorsun? 

    Bir çalışma sayfası aç, en basitinden bi kutu çiz aktif olması gerekiyor?

    Şimdi denedim ufak bi çalışma açtım 3D aktif oldu.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Webci58
    Webci58's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2012
    Erkek
    ndmylmz bunu yazdı

    Hocam algılanan grafik işlemcisi bölümünde de birşey göstermiyor. Senin ne var ki bilgisayarında ekran kartı olarak ?

    ati radeon x300/x550/x1050 series :) Pc eski ama vardır belki bi yolu 3D aktif etmek için

    Webci58 tarafından 04/Ağu/13 13:49 tarihinde düzenlenmiştir

    Frontend Dev.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    3D çalışabilmek için katmanların normal katmandan farklı olması gerekmiyor muydu ?

    edit : http://prntscr.com/1jbpt3 bunun gibi ?

    erc tarafından 04/Ağu/13 15:30 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2580 Toplam Mesaj: 9